اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان قم:

جشنواره فروش فوق‌العاده کالاهای دانش‌آموزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان قم گفت: از20 شهریور ماه به مدت یک ماه فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی لوازم مور دنیاز دانش‌آموزان را با قیمت مناسب ‌توزیع می‌کنند.

جشنواره فروش فوق‌العاده کالاهای دانش‌آموزی آغاز شد
غلامرضا تفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به نزدیک شدن مهر ماه و آغاز خرید خانواده‌ها برای دانش‌آموزان اظهار داشت: از 10 شهریور ماه برنامه‌ریزی‌های بسیاری در خصوص توزیع لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: از 20 شهریورماه تا 10 مهر ماه به مدت یک ماه لوازم ‌التحریر، کفش و پوشاک مورد نیاز دانش‌آموزان با قیمت مناسب توزیع می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی استان قم با اشاره به اینکه واحدهای مختلفی در نقاط مختلف شهر برای توزیع مایحتاج دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، عنوان داشت: این فروشگاه‌ها با آرم‌های مشخصی قابل شناسایی هستند.
وی ادامه داد: ناظران این مجمع بر کار فروشگاه‌ها و قیمت‌ کالاها نظارت دارند و با هرگونه تخلفی برخورد خواهند کرد.
تفتی از اختصاص60 فروشگاه‌ مواد غذایی و 30 واحد کفش فروشی برای فروش پائیزه خبر داد و گفت: 100 بنر با آرم جشنواره فروش فوق‌العاده تهیه که در تمام واحدهای منتخب و فروشگاه‌ها نصب شده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول