اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس داره بازرگانی کاشان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی کاشان از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از روز دهم شهریور تا 15 مهرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس کاشان
علی نطاقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این طرح به منظور نظارت بر فروش اقلام پرمصرف فصل پائیز و ماه مهر در واحدهای صنفی کاشان توسط گشت‌های بازرسی مشترک اداره بازرگانی، تعزیرات حکومتی، اتحادیه‌های صنفی مرتبط، مجامع امور صنفی، بازرسی و نظارت اصناف اجرا می‌شود.
وی افزود: در این طرح روزانه پنج گشت بازرسی مرکب از سه کارشناس بر نحوه خرید و فروش واحدهای صنفی شهرستان کاشان نظارت و بازرسی می‌کند. 
رئیس اداره بازرگانی کاشان با تقدیر از همکاری اصناف و تعامل مطلوب آنها با ادراه بازرگانی خواستار رعایت حال مشتریان توسط آنها شد و تصریح کرد: اصناف باید از عرضه لوازم‌التحریر، کیف، کفش، پوشاک مدارس و هر نوع کالایی که دارای تصاویر غیرمتعارف، مبتذل و مغایر با اصول فرهنگی، دینی، مسائل اخلاقی و اجتماعی هستند، خودداری کنند.
وی با اشاره به الزام اصناف به رعایت نرخ‌های مصوب با ضوابط قانونی، درج قیمت و ارائه فاکتور به مشتریان گفت: با عرضه‌کنندگان کالاهای دارای تصاویر مبتذل برخورد قانونی شده و کالای آنها طبق ضوابط جمع‌آوری و علاوه بر جریمه نقدی این سوء سابقه در پرونده صنفی آنها نیز ثبت می‌شود.
نطاقی در ادامه با تشریح اقدامات مربوط به تهیه، تأمین نظارت بر توزیع البسه فرم مدارس توسط اداره بازرگانی کاشان با مساعدت اتحادیه صنف پوشاک، مجامع امور صنفی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان خاطرنشان کرد: با این اقدامات، البسه فرم مدارس به میزان لازم با کیفیت عالی، قیمت مناسب و زمان به موقع با کمک تولیدکنندگان داخل شهرستان در اختیار مدارس قرار گرفته ‌است.
وی یادآور شد: اداره بازرگانی کاشان با همکاری مجامع امور صنفی لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان را نیز با کیفیت و قیمت مناسب از طریق اتحادیه صنف لوازم‌التحریر و شرکت‌های تولیدی این شهرستان تهیه، تأمین و در اختیار فروشندگان لوازم‌التحریر‌ در این شهرستان قرار داده‌است.
نطاقی در پایان از اجرای طرح نظارتی ویژه برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان در روزهای هشتم (هفته اول) و پانزدهم (هفته دوم) ماه مهر خبر داد و گفت: در این طرح بر کیفیت و کمیت عرضه مواد غذایی و فروش کالاها توسط گشت‌های بازرسی سیار در این منطقه نظارت و کنترل می‌شود.
به گفته وی اجرای طرح نظارتی ویژه ایام قالیشویان توسط اداره بازرگانی کاشان با همکاری مراجع ذی‌ربط و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان انجام می‌شود و به منظور اجرای این طرح 10 اکیپ بازرسی در این منطقه مستقر می‌شوند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول