اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اول مهر امسال؛

45 هزار دانش‌آموز دشتستانی وارد مدارس می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 45 هزار دانش‌آموز دشتستانی وارد مدارس می‌شوند.

45 هزار دانش‌آموز دشتستانی وارد مدارس می‌شوند
 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی ظهر امروز در نشست هماهنگی آغاز سال تحصیلی در دشتستان اظهار داشت: دشتستان بیشترین تعداد دانش‌آموز را در بین شهرستان‌های استان دارد و بیش از 45 هزار دانش‌آموز دشتستانی از اول مهر وارد مدارس می‌شوند.
وی افزود: مدیران و مسئولان حوزه آموزش و پرورش باید با ایجاد فضای لازم برای فراگیری علمی و ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی و تعمیق باورهای دینی و مذهبی در دانش‌آموزان و مدارس برای انجام رسالت خطیر آموزش و پرورش تلاش کنند. 
خسروی اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید تمام دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و شهرداران و دهیاران موظف هستند که با رعایت تکالیف کاری خود امکانات و تمهیدات لازم را برای حضور هر چه با نشاط‌تر دانش‌آموزان در مدارس فراهم کنند.
فرماندار دشتستان، مدیران را مکلف کرد که فضای آموزش و تربیت را برای دانش‌آموزان هم در درون فضای آموزشی و هم بیرون از مدرسه با برنامه‌ریزی مدون در دستور کار خود قرار دهند.
وی یادآور شد: نیروی انتظامی نیز در ارتقای امنیت اجتماعی در همه عرصه‌های شهری و روستایی مدارس برنامه ویژه داشته باشد و با اقدامات هنجارشکنانه با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج و نیروی قضایی برخورد شدید کند.
فرماندار دشتستان بر ارائه آموزش‌های ویژه قوانین راهنمایی و رانندگی در همه مقاطع و حوزه‌های تحصیلی و روان‌سازی معابر توسط پلیس راهور، تشکیل شورای ترافیکی ویژه آغاز سال تحصیلی، تجهیز مدارس ترافیکی شهرستان و تنظیف معابر و فضاهای عمومی اطراف مدارس توسط شهرداریها تاکید کرد.
خسروی گفت: نظارت بر سرویس‌های دانش‌آموزی و همکاری اتوبوسرانی در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان، آماده‌سازی مخازن و سرویس‌های عمومی و بهداشتی مدارس توسط بهداشت و درمان و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در ایام مختلف سال و پیگیری جدی و مستمر در رفع مشکلات برق مدارس مد نظر مدیران قرار گیرد.
فرماندار دشتستان بیان داشت: در دولت نهم و دهم در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شاهد تحول بنیادین در آموزش و پرورش هستیم و توجه ویژه دولت به امر تعلیم و تربیت موجبات موفقیت‌های علمی را فراهم کرده است.
وی اذعان داشت: همه باید تلاش و فعالیت بیشتری کنند و فضا را برای رشد و پیشرفت فرزندان و دانش‌آموزان این مرز و بوم مهیا کنند تا شاهد آینده‌ای مطلوب برای کشور باشیم.
خسروی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ واحد آموزشی در سطح شهرستان راکد و تعطیل نیست و همه واحدهای آموزشی به‌کار آموزشی خود ادامه خواهند داد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول