اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد:

تک شیفته شدن 90 درصد مدارس مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران از تک شیفته شدن 90 درصد مدارس این استان برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

تک شیفته شدن 90 درصد مدارس مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، محمدعلی امیری شامگاه جمعه در آیین افتتاح دبیرستان پسرانه هشت کلاسه آیت الله حسن‌زاده آملی در روستای وانا بخش لاریجان از تک شیفته شدن 90 درصد مدارس مازندران خبر داد.
وی با اشاره به اهمیت تک شیفته شدن مدارس گفت: برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌های مدارس در نوبت صبح میتواند بر آموزش و دریافت مطالب درسی تاثیر مثبتی داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح کرد: با تک شیفته شدن مدارس فرصتی برای یادگیری بیشتر و رشد و پرورش استعدادهای نهفته ایجاد شده تا دانش‌آموزان بهتر بتوانند به تحصیل بپردازند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره به ایجاد زیبایی و فضایی نشاط‌ آور در مدارس مازندران یادآور شد: مدرسه و فضای موجود در آن میتواند تاثیر زیادی در ایجاد روحیه و یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد.
این مسئول خاطرنشان کرد: منطقه لاریجان آمل از مناطق عالم‌پرور مازندران است که وجود عالمان و فرزانگان و چهره‌های سیاسی طراز اول کشور نمونه بارز آن است.
امیری گفت: در ایامی هستیم که رفته رفته به روزهای آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک میشویم و باید فضاهای آموزشی را بهتر از سال‌های گذشته برای ورود دانش‌آموزان مهیا کنیم.
وی با تاکید اینکه دانش‌آموزان باید با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر برای تحصیل بر سر کلاس‌های درس حاضر شوند، اذعان داشت: والدین و اولیا نیز دوشادوش دانش‌آموزان برای کسب تحصیل فرزندان خود تلاش کنند تا آینده‌ای سالم و سازنده را برای این نسل جدید و آینده‌ساز کشور رقم بزنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول