اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد:

آماده‌سازی مدارس استان زنجان برای اول مهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تاکید کرد: مدارس استان زنجان برای اول مهر آماده سازی می‌شوند تا دانش‌آموزان با خیال راحت‌تر وارد مدرسه شوند.

آماده‌سازی مدارس استان زنجان برای اول مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر در جمع مدیران مدارس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان اظهار داشت: اقدامات زیادی در زمینه آماده سازی مدارس برای اول مهر شده است.
وی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش در بین آموزش و پرورش‌های کل استان‌ها و در بین دستگاه‌های اجرایی استان گفت: این موفقیت‌ها نشانگر تلاش شبانه روزی همکاران در آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به نزدیکی ایام بازگشایی مدارس اشاره کرد و از اجرای پروژه مهر در سطح استان زنجان خبر داد.
وی به اقدامات انجام گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: سعی می‌شود نواقصات جزئی موجود در اسرع وقت برطرف شود و دانش‌آموزان در اول مهر با خیال راحت مشغول به تحصیل شوند.
نظری با اشاره به اینکه هدف پروژه مهر آماده سازی مدرسه است، اضافه کرد: اول مهر باید اول مهر باشد و سعی داریم با اطلاع رسانی به موقع و برگزاری جلسات با مسئولان دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان مربوطه این آماده سازی را بهتر انجام دهیم.
وی خاطر نشان کرد: در این زمینه اقداماتی نظیر حضور در مراسم نماز جمعه انجام می‌شود تا از نظر فرهنگی نیز آمادگی‌های لازم را در دانش‌آموزان و اولیاء ایجاد کنیم تا در فرصت باقی مانده به این هدف برسیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سیاست‌های کلان وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: به بحث ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و امور مالی و استفاده بهینه از امکانات موجود، در حوزه نیروی انسانی تخصصی کردن کار معلمان و ایجاد توازن در تخصیص نیروها در بین مناطق 14 گانه استان با جمع‌آوری اطلاعات و آمار جامع و کامل که در تاریخ آموزش و پرورش بی نظیر است پرداخت.
در ادامه رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط کمیته‌های شش گانه پروژه مهر و تمهید مقدمات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید ارائه کرد و ابراز امیدواری نمودند با تلاش‌های شبانه روزی همکاران و مدیران مدارس اول مهری با نشاط و شادابی را در پیش رو خواهیم داشت.
فیروز بهلولی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان از زحمات همه همکاران تشکر کرد.
در پایان مراسم از مدیران موفق مدارس ناحیه 2 زنجان با اهداء لوح تجلیل شد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول