اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

اهدای 2000 گلدان گل به مدارس ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس 2 هزار گلدان گل به مدارس آذربایجان غربی اهدا می‌شود.

اهدای 2000 گلدان گل به مدارس ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا عصمت‌پرست شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن حوزه استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: این تعداد گلدان گل به مناسبت تبریک بازگشایی مدارس به دانش‌آموزان و آغاز مهری دوباره در مدارس ارومیه از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه اهدا می‌شود.
وی با اشاره به آمادگی شهرداری ارومیه برای کاشت نهال در مدارس ارومیه، افزود: مدارس می‌توانند به جای گلدان درخواست دریافت نهال را به شهرداری بدهند.
این مسئول با اشاره به آمادگی شهرداری ارومیه برای کاشت نهال در حیاط مدارس، تصریح کرد: شهرداری ارومیه آمادگی لازم برای کاشت 7 هزار نهال در حیاط مدارس را دارد.
عصمت‌پرست خاطرنشان کرد: برای این منظور از آبان ماه سال جاری می‌توانیم در هر ماه یک‌ هزار نهال در حیاط مدارس به نام دانش‌آموزان بکاریم.
وی از نصب 50 بنر در نقاط مختلف شهر به منظور تبریک بازگشایی مدارس توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: تمام این برنامه‌ها با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان انجام می‌گیرد.
شهردار ارومیه با بیان اینکه نقاشی دیوار مدارس آغاز شده است، اظهار داشت: بر این اساس اشعار، احادیث و نقاشی‌هایی روز دیوار مدارس نوشته می‌شود و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
عصمت‌پرست تامین سرویس مدارس را از دیگر برنامه‌های شهرداری ارومیه برای بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی ارومیه در زمینه قراردادهای سرویس آمادگی لازم را دارند.
وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد مشکلاتی در زمینه تامین سرویس مدارس بودیم، تصریح کرد: امید می‌رود امسال این مشکلات رفع شود.
این مسئول با بیان اینکه پارک ترافیک ارومیه نیز آماده حضور دانش‌آموزان است، اعلام کرد: آمادگی آن را داریم که هر هفته دانش‌آموزان چهار مدرسه در این پارک آموزش‌های لازم در زمینه قوانین راهنمایی و رانندگی را فرا گیرند.
 انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول