اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی ساری خبر داد:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی ساری از آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در ساری خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از اداره بازرگانی ساری، اسماعیل هادی‌نژاد کیاسری از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در شهرستان ساری خبر داد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس در راستای کنترل و تنظیم بازار با اولویت کالایی پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر و ...در ساری آغاز شد و تا تاریخ 10 مهر ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره بازرگانی ساری با اشاره به اینکه طرح نظارتی ویژه تابستان و ماه مبارک رمضان با موفقیت به پایان رسید، خاطرنشان کرد: در این طرح از 5 هزار و 200 واحد تولیدی، انبارها، سردخانه‌ها، واحدهای خدماتی، خرده فروش و عمده فروش بازرسی به‌عمل آمده است که منجر به تشکیل 503 فقره پرونده تخلف شد.
رئیس اداره بازرگانی ساری در ادامه یاد آور شد: نمایشگاه پائیزه عرضه مستقیم کالا با بیش از 260 غرفه در مساحت تقریبی 3 هزار متر مربع در کیلومتر 7 جاده ساری به نکا که از ساعت 10 تا 22 بروی عموم باز است برپا شد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه که برای بازگشایی مدارس برپا شد و تا تاریخ 25 شهریور نیز ادامه خواهد داشت کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، لوازم خرازی، دفاتر دولتی، مواد پروتئینی و سایر مواد غذایی با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.
هادی‌نژاد در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن 124 اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/خ30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول