اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول جهاد کشاورزی نطنز:

پرورش ماهی سرد آبی در منطقه طرقرود انجام ‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول جهاد کشاورزی نطنز گفت: منطقه طرقرود نطنز می‌تواند یکی از تولیدکنندگان ماهی سردآبی باشد.

پرورش ماهی سرد آبی در منطقه طرقرود انجام ‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، عبدالرضا مهدی بادی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان بیان داشت: با هماهنگی به عمل آمده توسط این واحد و طی بازدیدی که توسط کارشناسان شیلات اصفهان از منطقه طرقرود نطنز به عمل آمد، این منطقه مورد تایید برای پرورش این نوع ماهی شد.
وی گفت: تعدادی از متقاضیان پرورش ماهیان سردآبی که شرایط و امکانات لازم به منظور پرورش این نوع از ماهیان را داشتند، آموزش و راهنمایی‌های لازم داده شد و در آینده نزدیک  به اداره امور آبزیان استان اصفهان برای دریافت بچه ماهی از نوع قزل‌آلا معرفی می‌شود.
مسئول جهاد کشاورزی نطنز افزود: بر اساس برآورد کارشناسان پیش‌بینی می‌شود ضمن ایجاد اشتغال برای این افراد و استفاده بهینه از آب و سایر امکانات موجود میزان 38 تن ماهی در منطقه توسط این متقاضیان تولید می‌شود.
مهدی بادی ادامه داد: ماهیان سرد آبی قادر به تحمل درجه حرارت بیش از 25 درجه سانتی‌گراد به مدت طولانی نیستند و مهم‌ترین گروه ماهیان سردآبی همان ماهی قزل‌آلا است.
وی اضافه کرد: شرایط تولید و شرایط آب در اغلب موارد بهترین و مهم‌ترین فاکتور در تولید و اثرات اقتصادی آن است که روستای طرقرود تمام این فاکتورها را دارد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول