اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

ماهیت منافقان برای جهانیان معرفی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر معرفی منافقان برای جهانیان گفت: هویت و ماهیت منافقان برای همه افراد جامعه روشن است.

ماهیت منافقان برای جهانیان معرفی شود
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: منافقان در قالب مجاهدین خلق از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در طی 32 سال گذشته به میدان مبارزه با انقلاب برخواسته و به جای توجه به مردم در مقابل مردم ایستاده و مردم کوچه و بازار را به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه هویت و ماهیت منافقان برای همه افراد جامعه روشن است، افزود: به شهادت رساندن نخبگان و علمای جامعه و افراد تاثیر گذار در روند انقلاب از اهداف و برنامه‌های منافقان بود که خوشبختانه با وجود همه توطئه‌ها، این گروه‌ها موفق نشدند در روند ادامه انقلاب تاثیر گذارند.
امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: اگر اهداف منافقان به جامعه عرضه شده و نسل جوان و مردم با این اهداف شوم آگاه شوند به درستی این گروه‌ها را شناخته و راه خود را از این گروه‌ها جدا می‌کنند.
وی با انتقاد از ورود افراد مختلف در حوزه‌های مختلف یاد آورشد: متاسفانه همه افراد جامعه به ویژه افرادی که تخصصی در حوزه‌های مختلف جامعه ندارند به این حوزه‌ها وارد شده و اظهار نظر می‌کنند.
حجت‌الاسلام فرجی خاطرنشان کرد: باید افراد تاثیر گذار جامعه از جمله علما، خطبا، نمایندگان مجلس و مسئولانی که دستی بر آتش دارند در این زمینه اظهار نظر کرده و افراد جامعه را با توطئه‌های دشمنان آشنا کنند.
وی گفت: باید با ریزبینی، نکته‌برداری و خلاصه‌برداری از وضعیت منافقان از ابتدا تا کنون تاریخ این گروه‌ها از طریق متخصصان به مردم ارائه شود تا مردم در جریان اهداف این گروه‌های انحرافی و ضد اسلام قرار گیرند.
امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه ترور علما و بزرگان جامعه از اقدامات شوم منافقان در طول 32 سال گذشته است، که به دلیل هوشیاری و بصیرت بالای مردم همواره عقیم مانده است.
وی بر لزوم آگاه سازی جامعه با اقدامات منافقان تاکید کرد و افزود: منافقان با اقدامات جنایتکارانه خود در صد از میان برداشتن نخبگان جامعه هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول