اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

ایجاد 400 فرصت شغلی در ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون ماهشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 فرصت شغلی در سامانه ایجاد اشتغال ثبت شده است.

ایجاد 400 فرصت شغلی در ماهشهر
قاسم عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار اداره تعاون ماهشهر از متقاضیان تشکیل تعاونی‌های مختلف حمایت می‌کند.
وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده به تعاونی‌ها، از متقاضیان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به‌ ارائه طرح‌ها و ثبت تعاونی‌های خود اقدام کنند.
رئیس اداره تعاون ماهشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 27 تعاونی در ماهشهر تشکیل شده که از این تعداد تنها 11 تعاونی به ثبت رسیده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 400 فرصت اشتغال در راستای ایجاد تعاونی‌های خدماتی، مسکن و صنعت برای جوانان ماهشهری ایجاد شده که تمام فرصت‌های شغلی ایجاد شده وارد سامانه شده‌اند.
عباسی ادامه داد: در سال گذشته نیز 20 تعاونی با ایجاد اشتغال 590 نفر در ماهشهر تشکیل شد که تاکنون فعالیت مطلوبی نیز داشته است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته باتوجه به همکاری تعاونی‌ها توانستیم تعهد ایجاد اشتغال تعاونی ماهشهر را 100 درصد محقق کنیم امسال نیز تلاش خواهیم کرد در راستای تأکید استاندار اشتغالزایی مورد تعهد خود را محقق کنیم.
رئیس اداره تعاون ماهشهر در ادامه گفت: امسال اداره تعاون ماهشهر تا پایان سال 590 فرصت شغلی برای جوانان منطقه ایجاد خواهد کرد که امیدواریم تعاونی‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به روند مطلوب اجرای مسکن مهر ماهشهر و بندر امام، اضافه کرد: در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد طرح مسکن مهر با جدیت در سطح شهرستان در حال اجراست.
عباسی با اشاره به برگزاری همایش مسکن مهر در بندرامام، اظهار داشت: اخیراً همایشی با حضور تعاونی‌های مسکن مهر، اعضا و کارفرمایان این پروژه در بندرامام برگزار شد.
وی با اشاره به جمعیت چهار هزار نفری متقاضیان مسکن مهر در بندرامام، افزود: در حال حاضر 308 واحد از مسکن مهر بندرامام قابل بهره‌برداری است.
رئیس اداره تعاون ماهشهر خاطرنشان کرد: در این همایش مشکلات فراروی مسکن مهر در بندرامام و ماهشهر بررسی شد و نتایج مطلوبی نیز به‌دست آمد.
وی از متقاضیان و اعضای مسکن مهر خواست هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند تا روند پیشرفت پروژه نیز سرعت گیرد.
عباسیگفت: دولت در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری‌های لازم را با تعاونی‌های مسکن مهر خواهد داشت و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول