اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی؛

گناباد رتبه نخست ایجاد اشتغال را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: سال گذشته گناباد رتبه نخست ایجاد اشتغال در استان را کسب کرد.

گناباد رتبه نخست ایجاد اشتغال را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه کارگروه جهاد اقتصادی گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان گناباد سال گذشته رتبه اول استان و در سال 90 بعد از شهرستان کلات رتبه دوم استان را در بحث اشتغال‌زایی به دست آورده است.
وی افزود: پیگیری بحث اشتغال در شهرستان به خاطر فراهم‌سازی بسترهای لازم و هماهنگی ادارات با توجه به اهمیت و تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در بحث اشتغال اهمیت زیادی دارد.
وی خواستار جذب بیشتر سرمایه‌گذاران در شهرستان از طریق کارهایی مانند معافیت مالیاتی، اصلاح قانون کار و حمایت از کارآفرینان شد.
در ادامه جلسه مقرر شد نواقص پروژه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی سریع برطرف و حداکثر ظرف سه روز آینده به فرمانداری ارسال تا در اختیار ستاد سرمایه‌گذاری استان برای اقدامات بعدی قرار گیرد.
با توجه به استقبال خوب روستائیان برای ثبت در مشاغل خانگی مقرر شد جلسه‌ای با حضور معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و جهاد کشاورزی شهرستان برای بررسی و حل مشکلات بهداشتی در محل دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.
دستگاه اجرایی نسبت به ثبت اطلاعات شاغلین و مشاغل خانگی در سامانه ملی رصد همچون گذشته اقدام نمایند.
از آنجا که مبلغ وام مشاغل خانگی زیاد نیست مقرر شد مسئولان بانک‌ها با متقاضیان مشاغل خانگی معرفی شده توسط ادارات مربوطه مساعدت بیشتری داشته باشند.
به منظور جذب و ثبت مشاغل خانگی بیشتر مقرر شد بخشداریهای تابعه از طریق شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌های مربوطه نسبت به اطلاع‌رسانی لازم به روستائیان اقدام نمایند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول