اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

توجه در زمینه ایجاد اشتغال حق مسلم مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: توجه در زمینه ایجاد اشتغال حق مسلم مردم است، مسئولان باید در این زمینه تلاش کنند.

توجه در زمینه ایجاد اشتغال حق مسلم مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: توجه در زمینه ایجاد اشتغال که حق مسلم مردم است که در این زمینه فراهم کردن بستر باید مورد اهتمام قرار گیرد و برنامه‌های کوتاه مدت، بلند مدت و میان نوبت برنامه‌ریزی شود.
وی افزود: بررسی امور از سوی مسئولان و اعضای کار گروه‌های اشتغال باید به صورت کارشناسی و علمی دنبال شود.
دهمرده با بیان اینکه برای حل مشکل بیکاری در لرستان باید بخش خصوصی تقویت شود، گفت: در این زمینه نکات مثبت و ضعف در کارها باید ارزیابی شود تا در برنامه‌ریزی‌ها فرصت تحقیق و بررسی وجود داشته باشد.
استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه امروز در سطح لرستان پروژه‌های بزرگ با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در حال انجام است، گفت: این پروژه می‌توان به سد معشوره، راه‌آهن خرم‌آباد ـ اندیمشک، چهارخطه‌ها و... اشاره کرد.
وی به اجرایی شدن طرح مهم و بزرگ راه‌آهن لرستان، اجرای طرح سد بزرگ معشوره، رشد 22 پله‌ای استان لرستان به لحاظ میزان اعتبارات عمرانی استانی در سال 90و... در سال جاری اشاره کرد و افزود: خدمت بی‌منت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی الهی برای مسئولان نظام است و باید قدردان این خدمت باشیم.
استاندار لرستان در ادامه گفت: مسئولان اجرای باید در کنار پروژه‌های بزرگ هم‌زمان پروژه‌ها مختلف و متنوع کوچک را دنبال کنند تا توازن کاری برقرار شود.
وی خاطرنشان کرد: امروز تعامل، همدلی و وحدت در استان لرستان به یک فرهنگ تبدیل شده که خروجی این مهم نیز کارهای غیرممکنی است که به ممکن تبدیل شده است.
دهمرده گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با خدمت بی‌منت به مردم از این فرصت و توفیق الهی حداکثر بهره را بردارند.  
استاندار لرستان در ادامه گفت: در سایه تلاش و اهتمام جدی مسئولان مسیر حرکت پروژه‌ها و برنامه استانی بسیار موفق است و برنامه‌ها به خوبی و در سطح انتظار پیش می‌روند.
وی افزود: بانک‌ها نیز در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند همه پروژه‌ها اعم از کوچک و بزرگ را حمایت کنند و در عین حال توانایی، تخصص و اهلیت را در نظر داشته باشند.
دهمرده  اظهار داشت: در این راستا باید امکانات و زیرساخت‌ها فراهم شوند، تا زمینه اشتغال فراهم شود.
در ادامه حامد ویس‌کرمی گزارش در زمینه اشتغال لرستان بیان کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول