اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

تحقق 68 درصدی اشتغال دائم توسط جهاد کشاورزی کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان از تحقق 68 درصدی اشتغال دائم توسط جهاد کشاورزی استان در شش ماهه اول سال جاری خبر داد.

تحقق 68 درصدی اشتغال دائم توسط جهاد کشاورزی کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج‏، ابراهیم حسن‌نژاد شنبه‌شب در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان در سالن دولت استانداری اظهارداشت: تاکنون یک‌هزار و 794 نفر به شکل کاملا واقعی در سامانه رصد اشتغال استان ثبت‌نام کرده اند.
وی با بیان اینکه تا به امروز 68 درصد اشتغال دائم توسط جهاد کشاورزی استان ایجاد شده است، تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال دائم تسهیلات مورد نیاز پرداخت شده و برای تعدادی از این طرح‌ها هم سرانه‌ای بالای 150 میلیون تومان هزینه کرده‌ایم.
وی خواستار ثبت مشاغل موقت ایجاد شده توسط جهاد کشاورزی در سامانه اشتغال شد و افزود: مشاغل موقت در این سامانه پذیرفته نم‌شود که درصورت وارد شدن این مشاغل تعداد زیادتری فرصت شغلی ثبت خواهد شد.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: با تحقق این میزان فرصت‌ شغلی تا به امروز در سطح استان ان‌شاءالله تا پایان سال بیش از سهم و تعهد خود  فرصت شغلی ایجاد شده را در سامانه رصد اشتغال  به ثبت خواهیم رساند.

* واگذاری زمین به 2 هزار طرح در کردستان
حسن‌نژاد در ادامه اظهارداشت: متولی واگذاری زمین در استان ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی است.
وی خاطرنشان کرد: حدود 2 هزار طرح ارائه  شده از سوی مجریان زمین مورد نیاز طرح را دریافت کرده‌اند ولی ساخت و ‌سازی در این زمین‌ها انجام نشده است.
این مقام مسئول عنوان کرد: ما با تمام تلاش و به سرعت زمین لازم را به متقاضیان واگذار می‌کنیم ولی مجریان در این رابطه کوتاهی کرده و فعالیتی انجام نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه خدمات بین‌راهی در کردستان نسبت به استان‌های دیگر بسیار کم است‏، عنوان کرد: در این رابطه هفت مورد زمین واگذار و قراراداد آن هم منعقد شده اما هنوز کار اجرایی و ساخت آن‌ها انجام نگرفته است.
مدیرکل جهاد کشاورزی استان کردستان با اشاره به وجود مشکلاتی در ساخت تعدادی از طرح‌ها، افزود: به دلیل سماجت بیشتر مجریان نسبت به طرح و برنامه‌هایشان و اینکه حاضر به قبول پیشنهاد از سوی دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکل مربوطه نیستند، اجرای تعدادی از طرح‌ها به تعویق افتاده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول