اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعب خانه صنعت و معدن شهرستان نطنز:

اشتغال در نطنز ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شعب خانه صنعت و معدن شهرستان نطنز گفت: با اجرا شدن طرح‌های صنعتی در نطنز اشتغال در این شهرستان ساماندهی می‌شود.

اشتغال در نطنز ساماندهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی عبداللهی ظهر امروز در جمع مسئولان این اداره بیان داشت: شهرستان نطنز دارای 134 واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری و گواهی فعالیت صنعتی می‌باشد که با اجرای این طرح‌ها در نطنز می‌توان اشتغال را ساماندهی کرد.
وی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های انواع گروه‌های صنعت شامل نساجی، شیمیایی، فلزی، سلولزی، کانی غیر فلزی و غذایی دارویی با اشتغال بیش از 4هزار نفر است.
رئیس شعب خانه صنعت و معدن شهرستان نطنز بیان داشت: هم اکنون 49 معدن با اشتغال بیش از یک هزار و 200 نفر در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و 35 معدن سنگ تزیینی از نوع گرانیت و تراورتن نیز در نطنز فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه در این شهرستان سه شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی واقع شده است، افزود: شهرک صنعتی اوره با مساحت بیش از 52 هکتار با 64 قرارداد و سرمایه‌گذاری بیش از 546 میلیون ریال زمینه اشتغال یک هزار و 917 نفر در کل مجوزهای صنعتی را فراهم آورده و همچنین یک هزار و 485 نفر در واحدهای در حال بهره‌برداری نیز شاغل شده‌اند.
عبدالهی تصریح کرد: شهرک صنعتی بادرود با مساحت 95 هکتار و با سرمایه‌گذاری 9هزار میلیون ریال و اشتغال 41 نفر در کل مجوزهای صنعتی واقع شده در این شهرستان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول