اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

35 مربی ژیمناستیک آموزش مربی‌گری درجه 3 می‎بینند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری گفت: 27 شهریور ماه جاری دوره مربیگری درجه 3 هنری ژیمناستیک در این استان برگزار می‎شود.

35 مربی ژیمناستیک آموزش مربی‌گری درجه 3 می‎بینند
نعمت‌الله ارژنگ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: این دوره مربی‌گری با حضور 35 مربی از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و چهارمحال و بختیاری از 27 شهریور لغایت 31 شهریور ماه جاری در شهرکرد برگزار می‎شود.
وی با بیان اینکه تربیت مربی برای شهرستان‌های هفت‌گانه استان مهم‌ترین هدف برگزاری این دوره آموزشی است، گفت: آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با استان چهارمحال و بختیاری و معرفی مناطق گردشگری این استان از دیگر اهداف برگزاری این دوره مربی‌گری است.
ارژنگ از برگزاری یک دوره استعدادیابی ژیمناستیک در این استان خبر داد و گفت: این دوره از سال گذشته تاکنون با هدف جذب بیشتر جوانان به این رشته ورزشی برگزار شده است.
دبیر هیئت ژیمناستیک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جوانان چهارمحال و بختیاری از توانمندی‌های خوب ورزشی برخوردار هستند که در صورت توجه کافی مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.
وی نقش آموزش در ارتقای سطح ورزش این استان را بسیار تأثیرگذار برشمرد و گفت: آدمی در مراحل تمدن به درجات عالی رسیده و اندیشه و فکر او بسیار تابناک شده و حاصل کار و اندیشه و هوشمندی انسان یعنی علوم و معارف بشری نیز روز به روز وسعت یافته است.
ارژنگ ادامه داد: امروز هیچکس حتی کسانی که فقط ورزش را بخاطر ورزش نه بخاطر اهداف قهرمانی در رقابت‌های رسمی انجام می‌دهند، نمی‌توانند منکر ارزش روش‎های علمی در بالا بردن سطح تکنیک، تاکتیک و به طور کلی کیفیت تیم‌ها در هر نوع ورزشی باشند.
وی اضافه کرد: وقتی رقابت‌ها در سطح حتی صدم ثانیه‌ها کشیده می‌شود صرف نظر از تلاش شخصی ورزش کار در پیروزی بطور دقیق ارزش تمرینات و نحوه استفاده حداکثر از قدرت و توان ورزش کار در تمرینات توسط یک مربی آگاه و با استفاده از روش‌های علمی و سایر خصوصیاتی که یک مربی موفق باید داشته باشد از جمله اصول علمی تربیت بدنی، برنامه‌ریزی صحیح تمرینات به نحوی که ورزشکار در روز مسابقه در حداکثر کیفیت بدنی و توان مسابقه باشد به طور کامل روشن و غیرقابل انکار باشد.
ارژنگ خاطرنشان کرد: باید سعی شود مهارت‌ها و قابلیت‌های دانش‌آموزان تکامل یابد و در هنگام بازی، یا شرکت در کلاس‌های توجیهی در رده‌های مختلف، اشکالات آنان کشف و برای برطرف کردن آنها راه حل مناسب پیش‌بینی شود.
دوره مربی‌گری درجه 3 هنری ژیمناستیک از 27 تا 31 شهریور ماه جاری با حضور رئیس کمیته مربیان کشور در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول