اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال‌تحصیلی انجام می‌شود؛

بهره‌برداری از 36 پروژه آموزشی در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید 36 پروژه‌ آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 36 پروژه آموزشی در کردستان
خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این پروژه‌های آموزشی شامل ۲۶۳ کلاس درس و دارای 43 هزار و 604 مترمربع زیر بنا است.
وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به این پروژه‌ها افزود: برای احداث آنها مبلغی بیش از ۱۳۹میلیارد و 281 میلیون ریال هزینه شده است‌.
وی خاطرنشان کرد: این پروژه توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث و دانش‌آموزان کردستانی آغاز سال‌تحصیلی جدید در این مدارس نوساز جشن می‌گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: از این تعداد پروژه هشت پروژه در سنندج، سه پروژه در سقز، دو پروژه در دیواندره، دو پروژه در مریوان، یک پروژه در سرو آباد، شش پروژه در بیجار، پنج پروژه در قروه، سه پروژه در دهگلان و شش پروژه در شهرستان کامیاران افتتاح می‌شود.
ساکی تلاش برای افزایش فضاهای آموزشی به منظور تحصیل بهتر و مطلوب‌تر دانش‌آموزان را یکی از اولیوت‌های کاری این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: تلاش این مجموعه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و افزایش فضاهای آموزشی برای خدمت‌رسانی بهتر است.
وی همچنین به افتتاح 11 پروژه آموزشی در مناطق شهری و روستایی استان طی ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل 56 کلاس درس با 12 هزار 859 متر مربع زیربنا بود که از مهر ماه سال‌جاری مورد استفاده دانش آموزان قرار می‌‌گیرد.
وی با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای بهره‌برداری از این میزان پروژه در بخش آموزش گفت: کل اعتبارات هزینه شده بالغ بر 41 میلیارد و 355 میلیون ریال بوده است که از محل اعتبارات ملی و استانی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان تامین شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول