اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شیراز

خبرگزاری فارس: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شیراز، برنامه‌های این هفته در این شهرستان را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سی و یکمین سالگرد دفاع مقدس که در فرمانداری شهرستان شیراز برگزار شد، اظهار داشت: سالروز شکوهمند هفته دفاع مقدس هر سال یادآور حماسه‌آفرینی‌های ملت و رزمندگان غیور ایران اسلامی در سال‌های جنگ تحمیلی است و باید این فرهنگ زنده بماند.
وی با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ایثارها و رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان یک تکلیف است، افزود: همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، یک فرصت مناسب است که باید با برنامه‌ریزی از آن استفاده لازم را برد که در این راستا زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ایثارها و رشادت‌ها و انتقال آن فرهنگ به نسل جوان را برای خود یک وظیفه می‌دانیم.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز با بیان اینکه حفظ و ایستادگی همیشگی و دائمی بر اصول بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، توجه به دو اصل اخلاص و حرکت در مسیر ولایت به عنوان علت‌های اثرگذار در کار فرهنگی، ارزش دادن به محتوا و کیفیت در تولیدات فرهنگی هفته دفاع مقدس در این ستاد مورد تاکید قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: سهیم کردن تمام سازمان‌ها، نهادها، مدیران و مردم در واگذاری برنامه‌ها و امور اجرایی به آنها، بهره‌گیری از فضای رسانه ملی به همراه سایر رسانه‌های فعال برای انتشار مباحث دفاع مقدس در شهرستان شیراز نیز از دیگر برنامه‌ها در این هفته است.
بذرافشان به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته توسط دستگاه‌های نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان شیراز اشاره و تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح و بسیجیان در نخستین روز هفته دفاع مقدس و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بوستان آزادی شهر مقدس شیراز و بخش‌های این شهرستان به همراه غبارروبی و گلباران مزار شهدا و حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز پر خیر و برکت جمعه است.
وی دیدار خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست و اضافه کرد: فضاسازی شهرستان با حال و هوای دوران دفاع مقدس، فراخوانی مقالات و مقاله‌نویسی، فیلم، سرود، مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان شیراز است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز افزود: پرهیز از کارهای موازی، تکراری و کلیشه‌ای بی‌تأثیر، از اولویت‌های مهم و اساسی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.
بذرافشان در پایان از دستگاه‌های فعال در شهرستان شیراز خواست تا مانند سال‌های گذشته از تمام ظرفیت‌های موجود ادارات زیر نظر خود در هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته مقدس در سال جهاد اقتصادی استفاده کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول