اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار سمنان خبر داد:

تاسیس مراکز مشاوره و کارآفرینی در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان سمنان از تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در این استان خبر داد.

تاسیس مراکز مشاوره و کارآفرینی در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمود اکرم عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاسیس مراکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خدمات مبتنی بر نوآوری در زمینه محصول، فرایند، خدمت و تهیه مدل‌های کسب و کار انجام می‏گیرد.
وی گفت: این مراکز با ایجاد ارتباط منطقی مستمر و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینی و نوآوری و نیز محور استان با تولید سرانه ناخالص داخلی، ارایه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در زمینه فعالیت‌های اقتصادی دانش‏بنیان و مبتنی بر نوآوری و فناوری‏های جدید و مخاطره‌پذیر در عرصه مزیت‌های عمده و رقابتی استان، کمک به شبکه‌سازی اکوسیستم کارآفرینی کشور، سند چشم‌انداز و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌های ملی و هرگونه انحراف در مسیر سرمایه‌گذاری‏ها تاسیس می‏شود.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان سمنان شاخص‌ترین شرایط متقاضیان را برای اخذ مجوز تابعیت جمهوری اسلامی ایران و تدین به یکی از ادیان رسمی کشور، عدم سابقه محکومیت کیفری موثر، داشتن حداقل 35 سال تمام، دارا بودن مدرک دکترای تخصصی در فعالیت مورد مشاوره با سه سال سابقه کار مفید و یا دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در فعالیت مشاوره با پنج سال سابقه مفید در همان زمینه عنوان کرد.
اکرم افزود: متقاضیان می‏توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده آیین‏نامه اجرایی تاسیس مراکز به سایت اداره کل کار و امور اجتماعی استان سمنان به آدرس www.karsem.ir مراجعه کنند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان سمنان در ادامه بیان داشت: واجدان شرایط برای اخذ مجوز تاسیس مراکز می‏توانند مدارک و درخواست صدور مجوز خود را به اداره کل کار و امور اجتماعی استان سمنان ارایه کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول