اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

ترخیص 5 محموله وارداتی از نخستین بندر خصوصی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار گفت: با توجه به راه‌اندازی بندر فریدونکنار چهار محموله خوراک دامی در سال 89 و یک محموله وارداتی در سال 90 داشتیم که از آسیا وارد بندر شده و بعد از نمونه‌گیری ترخیص کالا دادیم.

ترخیص 5 محموله وارداتی از نخستین بندر خصوصی کشور
ناصر دستوریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر بیان داشت: طی بازدیدهای انجام شده در سطح شهرهای بابلسر و فریدونکنار، دو مغازه قصابی و هفت مرغ‌فروشی با دستور مراجع قضایی پلمب شدند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کارهای دامپزشکی بابلسر و فریدونکنار، طراحی سیستمی در چند سال اخیر به نام سیستم قرنطینه یکپارچه بود.
رئیس دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار با اعلام اینکه هر محموله‌ای که از شهر، خارج شهر و یا هر نقطه‌ای وارد شهرستان می‌شد در سایت دامپزشکی به ثبت میرسید، افزود: با این امر موجه ورود کالاها به منطقه می‌شدیم.
رئیس دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار بیان داشت: شش کارخانه تن ماهی در میرود وجود دارد و بیشتر ماهی‌ها از بنادر جنوبی آمده و این محموله‌ها حتما در شبکه دامپزشکی فک پلمب می‌شوند.
این مسئول یادآور شد: در چهار ماهه نخست امسال 158 فک پلمب داشتیم که از ماهی، مرغ و گوشت بوده و همچنین بازدید از 236 مرکز عرضه گوشت گاوی، 235 مرکز گوسفندی، 219 عرضه طیور، 276 آبزیان، 26 واحد کله‌پزی و جگرکی، 71 مرکز کارخانجات فرآوری تن و پودر ماهی و هشت واحد سردخانه بود و در این بین 92 کیلوگرم گوشت گاو و گوسفند و 243 کیلوگرم طیور معدوم شناسایی شد.
وی با اعلام اینکه در سال جاری دو مورد قصابی معرفی به مراجع قضایی شد، اضافه کرد: این دو مورد مغازه پلمب شدند.
دستوریان عنوان کرد: با توجه به راه‌اندازی بندر فریدونکنار چهار محموله خوراک دامی در سال 89 و یک محموله وارداتی در سال 90 داشتیم که از آسیا وارد بندر شده و بعد از نمونه‌گیری ترخیص کالا دادیم.
این مسئول یادآور شد: صادرات کیلکا منجمد به ترکمنستان انجام شد و یک مورد ماهی ازون برون پرورشی به کشور گرجستان و همچنین دو تن و800 کیلوگرم گوشت ماهی نیز به کشور گرجستان صادر شد.
رئیس دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار اذعان داشت: از 18 مورد معرفی شده به مراجع قضایی در بخش مرغ فروشی‌ها هفت مورد پلمب شدند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول