اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه بازگشایی مدارس؛

آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس (فروش پاییزه) ویژه بازگشایی مدارس با حضور استاندار هرمزگان، رئیس سازمان بازرگانی و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، رئیس سازمان بازرگانی هرمزگان ظهر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با اشاره به جزئیات این نمایشگاه اظهار داشت: سومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سال‌جاری با هدف تامین اقلام ضروری دانش‌آموزان به ارائه خدمات می‌پردازد.
عبدالمجید عبدلی‌زاه افزود: در این نمایشگاه که به مناسبت بازگشایی مدارس بر پا شده است رویکرد اصلی بر توزیع  اقلام تحصیلی مانند؛ پوشاک، لوازم التحریر، کیف و کفش و دفترچه‌های تحصیلی با قیمت و کیفیت مناسب است.
وی با اعلام فعالیت نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در سراسر استان، خاطرنشان کرد: با حذف واسطه‌های غیرضروری، کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس با تخفیف 10 درصدی به شهروندان عرضه خواهد شد.
به گفته رئیس سازمان بازرگانی هرمزگان این نمایشگاه در بندرعباس به مدت 10 روز تا 25 شهریور ادامه خواهد یافت و در 120 غرفه به عرضه کالاهای مورد نیاز با  قیمت مناسب خواهد پرداخت.
عبدلی‌زاده همچنین خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، تنظیم بازار و ایجاد اطمینان خاطر برای مردم است.
وی با تاکید بر جدیت سازمان  بازرگانی در کنترل و نظارت دقیق بر بازار و برخورد با هرگونه تخلف در این ایام‌، تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر بازار با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط دنبال می‌شود و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان بازرگانی هرمزگان همچنین یادآور شد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، پوشاک، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی ضرورت نظارت بر قیمت، تأمین و توزیع کالاهای اولویت‌دار در این ایام ضروری است.
عبدلی‌زاده در پایان اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از تاریخ 10 شهریور ماه سال‌ جاری آغاز شده و تا 10 مهرماه به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول