اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندرعباس:

ساماندهی مشاغل مزاحم بندرعباس در اولویت است

خبرگزاری فارس: شهردار بندرعباس گفت: طرح ساماندهی و جمع‌آوری مشاغل مزاحم و پر سر و صدا در دستور کار شهرداری بندرعباس است و سال آینده اجرا می‌شود.

ساماندهی مشاغل مزاحم بندرعباس در اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدجواد سلطان‌زاده ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرداری مناطق اظهار داشت: برای اجرای این طرح، 105 هکتار زمین از سوی سازمان مسکن و شهرسازی تا دو ماه دیگر تحویل شهرداری می‌شود و نقشه اجرایی آن نیز در حال تدوین است.
وی افزود: 70 هکتار از این زمین در شرق بندرعباس و 35 هکتار آن در غرب شهر قرار دارد که براساس شمار صنوف و مشاغل مزاحم در کارگروه شهرسازی، تعیین و مشخص شده است.
شهردار بندرعباس ادامه داد: نگرانی شهروندان از مزاحمت و آلودگی این مشاغل، کاملاً به جاست زیرا مشاغل یاد شده علاوه بر آلودگی دیداری و شنیداری، به مبلمان شهری نیز آسیب می‌رسانند.
به گفته سلطان‌زاده شماری از این مشاغل مزاحم در سطح شهر، با تصاحب پیاده رو و بخشی از حاشیه خیابان، مشکلاتی را برای شهروندان و شهرداری ایجاد کرده‌اند.
وی بیان داشت: در سال 80، زمین مورد نیاز برای جمع آوری و انتقال صنوف مزاحم به این شهرداری اختصاص یافت که به علت توسعه مسکن مهر، زمین یاد شده در اختیار طرح مسکن مهر قرار گرفت.
یادآور می‌شود صنوف مزاحم در شهر بندرعباس را بیشتر، تعمیرگاه‌های خودرو، کارگاه‌های درب و پنجره‌سازی، نجاری و نمایشگاه‌های فروش خودرو تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول