اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

بیداری اسلامی نتیجه نهایی خود را از مساجد می‎یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز بیداری اسلامی نتیجه نهایی خود را از مساجد می‎یابد.

بیداری اسلامی نتیجه نهایی خود را از مساجد می‎یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی صبح امروز در همایش سرگروه‎های شجره طیبه صالحین، فرماندهان پایگاه‎های مقاومت بسیج و حوزه‎های مقاومت بسیج سپاه ناحیه بندرترکمن در حسینیه سپاه این شهرستان، با تاکید بر نقش مهم مساجد در بیداری اسلامی مردم منطقه، اظهار داشت: از زمان تاسیس اولین مساجد در صدر اسلام تا به امروز، نهاد مسجد در بیداری، روشنگری و فرهنگ‌‌سازی نقشی بی‌بدیل داشته است.
وی با بیان به نقش مساجد در پیروی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی جرقه اولیه حرکت عظیم آحاد مردم مسلمان ایران به رهبری حضرت امام (ره) و روحانیت انقلابی از مساجد آغاز شد، هم‌اکنون نیز ریشه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه از مساجد سرچشمه می‌گیرد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان نقش امروز مساجد در بیداری اسلامی مردم منطقه را مشابه نقش مسجد در انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز مساجد پایگاه‌های مردمی برای آگاهی‎بخشی و هشیارسازی مردم و انقلابیون کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هستند.
بابایی خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن نابود کردن انقلاب اسلامی است و امروز چهره به چهره، همگام با امواج الکترونیکی و ماهواره رو در رو در خانه با جوانان ما صحبت می‎کند و از طریق سست کردن اعتقادات و ترویج فساد و فحشاء سعی در منحرف کردن جوانان ما را دارند.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه طرح شجره طیبه صالحین ادامه‎دهنده راه شهیدان هستند به ویژگی‎های طرح شجره طیبه صالحین پرداخت و اظهار داشت: بصیرت سیاسی در کنار باورها و اعتقادات منجر به کادرسازی برای نظام می‌شود.
بابایی با اشاره به اینکه طرح شجره طیبه صالحین ابلاغ مقام معظم رهبری است، گفت: این طرح با هدف جذب و جلب جوانان به سمت مسجد است که به صورت حلقه‎هایی از جوانان در مقاطع مختلف سنی انجام می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول