اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهنوج و قلعه‌کنج در مجلس:

بیداری اسلامی عرصه قدرت‌نمایی استکبار را محدود می‌کند

خبرگزاطری فارس: نماینده مردم جنوب کرمان گفت: ترس استکبار از بیداری اسلامی تنگ شدن عرصه برای قدرت‌نمایی و استبداد آنهاست.

بیداری اسلامی عرصه قدرت‌نمایی استکبار را محدود می‌کند
حجت‌الاسلام محمدرضا امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: استکبار جهانی از ترس فراگیر شدن انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی دست به اقدامات عجیبی می‌زند.
وی با بیان اینکه وحدت و انسجام برای رشد یک شهرستان بسته به مسئولان باایمان و هم‌دل دارد، افزود: مسئولان باید با ایمان و اخلاص تلاش کنند تا حرف و عمل آنها یکی باشد.
امیری با اشاره به بیانات رهبری انقلاب با تأکید بر اینکه این بیداری اسلامی باید به یک گفتمان روز تبدیل شود، تصریح کرد: فراکسیون بیداری اسلامی در مجلس تشکیل شده است و طرح تدریس در واحدهای آموزش به عنوان درس عمومی نیز به صحن مجلس می‌رود.
وی افزود: آمار و عملکرد دولت نشان‌دهنده خدمات شایان اداره‌ها و نظام‌ اسلامی است که یکی از این خدمات، راه‌اندازی ستاد توسعه راهبردی جنوب محسوب می‌شود که در سال جاری تاکنون اعتبار خوبی به این ستاد اختصاص یافته است.
امیری با اشاره به قانون هدفمندی یارانه بیان کرد: مدیریت درست منابع مالی و مصرف درست یارانه‌ها باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود و با نهادینه کردن کار و تلاش با مدیریت یارانه‌ها می‌توان به اشتغالزایی روی آورد، زیرا نبود، این مدیریت گاه ضربه مهلکی بر اقتصاد منطقه زده است.
وی با گلایه از مکاتبات اداره‌ها با وی گفت: مسئولان ورزش شهرستان تاکنون هیچ مکاتبه‌ای در زمینه مشکلات انجام نداده‌اند و این امر به نفع جوانان این منطقه نیست، بنابراین باید تعامل بیشتری با نماینده برای رفع و پیگیری مشکلات اداره‌ها و مردم داشته باشند.
امیری با نوید به آموزش و پرورش شهرستان عنوان کرد: استاندار کرمان مبلغ 500 میلیون ریال را برای سرویس ایاب و ذهاب مدارس اختصاص داده است که از طریق شهرداری این اقدامات انجام می‌‌شود.
 نماینده مردم کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان، رودبار جنوب و فاریاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و امتیازات شهرستان قلعه‌گنج افزود: یکی از مشکلات شهرهای جنوبی و تازه تأسیس آب شرب روستا و شهر است که امید داریم تا نیمه اول 91 اتفاقات خوبی در این زمینه بیفتد.
وی از منابع طبیعی به عنوان گنج این منطقه یاد کرد و افزود: در مراقبت و حفاظت مراتع و زمین‌ها، منابع طبیعی نباید کوتاه بیایند.
امیری تصریح کرد: همچنین مشکل کشاورزان در زمینه طرح آبیاری تحت فشار بیش از 15 درصد با جدیت در حال پیگیری است.
وی با نوید خبر خوش به نیرو‌های حق‌التدریس گفت: نیروهای شرکت باید در آزمون شرکت می‌کردند و طبق قانون 60 درصد آزمون را نمره می‌گرفتند و از آنجا که نیروهای شرکتی در جنوب نتوانستند، حد نصاب نمره را کسب کنند، مقرر شد، رشته‌های بهداشت بدون توجه به نمره به کار گرفته شوند.
امیری با اشاره به طرح سرشماری آمار نفوس و مسکن بیان کرد: همه تصمیمات کشوری، اقتصادی، سیاسی، جغرافیایی و ... بر اساس آمار و طرح مشکلات است و مدیریت کشور بر اساس این طرح شکل می‌گیرد.
وی افزود: اطلاع‌رسانی برای دقت در واقعیت‌نگاری آمار نفوس و مسکن منوط به استفاده از نیروی باایمان و دلسوز با توان جسمی مناسب است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول