اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

ایران، آغازگر بیداری اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: حوادثی که در کشورهای مصر، لیبی، بحرین به وجود آمده بسیار مهم و نشانه بیداری امت اسلام است و ایران آغاز کننده این راه است.

ایران، آغازگر بیداری اسلامی بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی چهارشنبه شب در جلسه توجیهی شجره طیبه صالحین هیئت‌های ‌ورزشی کانون بسیج ورزشکاران سپاه شهرستان دشتی اظهار داشت: بسیجیان در رشته‌های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، هنری و ورزشی نقش مهمی را در کشور ایفا کرده‌اند.
فرمانده سپاه دشتی افزود: در رشته‌های مختلف ورزشی  بسیجیان این شهرستان در کشور خوب درخشیده‌اند که باید از آن‌ها تقدیر کنیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر در رشته فوتبال چهار تیم بزرگسالان و یک تیم از جوانان در لیگ استان و تیم سپاهان نیز در جام حذفی کشور به عنوان نماینده استان حضور دارند.
کاظمی یادآور شد: در رشته والیبال نیز تیم شهرستان قهرمان والیبال استان شدند و امسال در زیر گروه کشوری حضور دارند و انتظار داریم همه مسئولان از این تیم حمایت کنند زیرا این تیم به عنوان نماینده استان در کشور حضور پیدا میکند.
وی خاطر نشان کرد: حوادثی که در کشورهای مصر، لیبی، بحرین به وجود آمده بسیار مهم و نشانه بیداری امت اسلام است و ایران آغاز کننده این راه است.
کاظمی یادآورشد: امروز هوشیاری و بیداری ایران اسلامی در همه صحنه‌ها وجود دارد حتی در رویت هلال ماه شوال هئیت اخترشناسان جده به‌جای رویت هلال ماه شوال به اشتباه زحل را رویت کرده بودند و مردم عربستان با رویت زحل افطار کردند که عربستان باید 500 میلیارد کفاره بدهد و دولت عربستان متعهد شده کفاره یک میلیارد و 600 میلیون ریالی که بیش از 500 میلیارد تومان می‌شود را به مردم پرداخت کند.
وی یادآورشد: طرح شجره طیبه صالحین نیز در تمام هیئت‌های ورزشی برگزار میشود ‌زیرا این طرح موجب ایجاد روحیه و نشاط در بسیجیان خواهد شد.
مسئول تربیت بدنی و کانون بسیج ورزشکاران سپاه شهرستان دشتی نیز گفت: ورزش خود اسلحه است و اسلحه باید در دست صالحین باشد.
حیدر حقیقت منش خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی (ره) هرگاه سخنی از ورزش به میان می‌آوردند ورزشکاران را به پیروی از حضرت علی (ع) سفارش میکردند.
وی ادامه داد: شجره طیبه صالحین بسیج یک شبکه نظام‌مند موفق وبا بصیرتی است که باید در متن فعالیت‌های مستمر و منظم ورزشکاران قرار گیرد.
حقیتق منش تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران به منظور ایجاد حرکت بنیادین در تربیت دینی و فرهنگ سازی‌ اسلامی ورزشکاران در حلقه صالحین تلاش کنند.
وی یادآورشد: دو نفر از ورزشکاران بسیجی دشتی در رشته دو سرعت درمسابقات کشوری شرکت کردند که یک نفر از آن‌ها در 100 متر قهرمان کشوری شد.
کاظمی ادامه داد: علیرضا زارعی یکی از داوران فوتبال  از درجه یک به ملی و بهزاد جلوه نسب نیز در فوتبال ساحلی دارای درجه ملی هستند که به درجه بین المللی ارتقاء یافته‌اند.
رئیس تربیت بدنی  شهرستان دشتی  نیز گفت: عملیات اجرایی پروژه  جایگاه ویژه  استادیوم ورزشی تختی خورموج در هفته تربیت بدنی آغاز میشود.
ابوالفضل  گرجی پور افزود: این جایگاه در پنج طبقه با زیربنا یکهزار و 335 مترمربع  که شامل رختکن بازیکنان، اتاق مربی وداوران، اتاق پزشکان، سرویس و موتور خانه مرکزی، اتاق نقل وانتقالات، جایگاه خبرنگاران و آسانسور کششی  630 کیلو گرمی با اعتباری بالغ بر630 میلیون تومان احداث میشود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول