اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدای سازمان صدا و سیما عنوان کرد:

نقش مهم رسانه ملی در بیداری اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: می‌توان گفت بخش قابل توجهی از بیداری اسلامی منوط به فعالیت‌های رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی است.

نقش مهم رسانه ملی در بیداری اسلامی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌حسین صوفی در مراسم راه‌اندازی استودیو رادیو معارف که یکشنبه شب در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: شهر مقدس قم به دلیل وجود بارگاه کریمه اهل بیت مقدس شد و با وجود حوزه علمیه و تربیت علما و بزرگان و مراجع تقلید بر عزت آن افزوده شد.
وی با اشاره به اینکه رادیو معارف حدود 20 سال است که راه‌اندازی شده،‌ تصریح کرد: دلیل راه‌اندازی رادیو معارف در قم، وجود حوزه علمیه بود تا با بهره‌گیری از انوار مقدسه حضرت معصومه(س) به عنوان زبان حوزه به تبلیغ و تبیین احکام اسلامی و معارف ناب شیعی فعالیت کند.
معاون صدای سازمان صدا و سیما با بیان اینکه فعالیت بیش از 115 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور، به فعالیت شبکه‌های بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به ارائه اخبار درست و اجرای برنامه‌های مختلف در شبکه‌های بین‌المللی به زبان‌های مختلف جهان، می‌توان گفت بخش قابل توجهی از بیداری اسلامی منوط به فعالیت‌های رسانه‌ها به ویژه رسانه جمهوری اسلامی ایران است.
صوفی با تاکید بر اینکه شبکه‌های رادیویی و تلوزیونی جمهوری اسلامی اخباری را که در گذشته از سوی رسانه‌های بیگانه در ‌راستای محقق کردن اهداف استکبار بود مورد تاثیر قرار داد، افزود: رسانه ملی اخبار صحیح و کاملی را در اختیار مردم قرار می‌دهد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول