اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد:

بهره‌مندی 10 درصد جمعیت دشتستان از خدمات کمیته امداد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: حدود 10 درصد جمعیت دشتستان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی 10 درصد جمعیت دشتستان از خدمات کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست با مسئولان کمیته امداد استان بوشهر در محل فرمانداری دشتستان اظهار داشت: مسئولان باید همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند و بزرگترین افتخار یک مدیر، خدمتگزاری بیشتر در برابر مردم است.
وی افزود: مردم از مسئولان انتظارات زیادی دارند و باید به انتظارات معقول مردم جامه عمل بپوشیم.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه حدود 10 درصد جمعیت دشتستان از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 25 هزار نفر در قالب حدود 10 هزار خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان دشتستان بهره می‌برند.
خسروی تصریح کرد: بر اساس آمار مسئولان کمیته امداد دشتستان، طی یکسال اخیر خدماتی بالغ بر 105 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش در دشتستان ارائه شده که ارزش بسیار زیادی دارد.
وی اضافه کرد: کمیته امداد امام (ره) یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی است که به دستور حضرت امام راحل شکل گرفت و در واقع صدقه جاریه نظام برای مردم و در همه حوزه‌های مختلف نظام اسلامی و دیگر کشورهاست.
خسروی اذعان داشت: با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیت در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان، کار خدمت‌رسانی در این شهرستان نیاز به همت و تلاش و توجه ویژه دارد و هیچ کس نباید کم‌کاری و اهمال داشته باشد.
فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما در حوزه حمایتی از مددجویان، خودکفا کردن مددجویان است که باید در این زمینه مسئولان امر توجه و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر مسئولان این نهاد، در سال‌های آتی شاهد خودکفایی خانواده‌های این نهاد در جامعه باشیم.
خسروی ابراز داشت: پیگیری و حمایت جدی در رفع مسایل و مشکلات مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و مسکن از وظایف مهم مسئولان در دشتستان است.
وی یادآور شد: باید دست به دست هم بدهیم و با تمام توان در مسیر رشد و اعتلای جامعه تلاش و فعالیت کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول