اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان هرمزگان:

برخی مشکلات جامعه معلولان را نادیده می‌گیرند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره جامعه معلولان هرمزگان با بیان اینکه معتقد به بیان مشکلات این جامعه هستیم گفت: متاسفانه برخی‌ها در نهادها مشکلات بیان شده از طرف این جامعه و بهزیستی را بزک کرده و به رفع آنها بی‌توجهند.

برخی مشکلات جامعه معلولان را نادیده می‌گیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحسن استاد در نشستی در ارتباط با تشریح وضعیت و عملکرد انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان و جامعه معلولان استان اظهار داشت: در بندرعباس تعداد 148 نفر بیمار ضایع نخاعی زیر پوشش و خدمات این انجمن قرار دارند.
به گفته وی با عملکرد مناسب انجمن ضایعات نخاعی، درمان زخم بستر این بیماران به مسئله‌ای پیش پا افتاده تبدیل شده است.
رئیس هیئت مدیره انجمن ضایعات نخاعی هرمزگان با بیان اینکه در سطح استان دسترسی به بسیاری از معلولان ضایع نخاعی مشکل است، گفت: با وجود نظرات مساعد در زمینه کمک به انجمن و معلولان از طرف برخی از نهادها اما آنگونه که باید اتفاقات مدنظر رخ نمی‌دهد که در این راستا باید توجه بیشتری به مصوبات نشست‌ها شود.
استاد در این بخش از سخنان خود اضافه کرد: ما اعتقاد به بیان مشکلات با هدف رفع آن را داریم اما متاسفانه برخی‌ها اینقدر مشکلات را بزک می‌کنند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و جامعه معلولان نیز هیچ مشکلی ندارد.
وی همچنین ادامه داد: در استان جراح حاذق پای کار در بخش درمان زخم بستر نداریم و باید گفت که یک سال انتظار برای عمل و جراحی مدت زمان طولانی است.
استاد ادامه داد: در حال حاضر این تشکیلات نیز تعداد 721 پرونده نفر معلول را تحت پوشش دارد که طی بررسی‌های به عمل آمده تعداد 221 نفر از این تعداد به کمک نیاز دارند.
وی افزود: دفتر جامعه معلولان میناب به زودی آغاز به کار می‌کند که با توجه به گستردگی این شهرستان می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات را در این منطقه رفع کند.
این مسئول یادآور شد: دفاتر جامعه معلولان در جاسک و بندرلنگه نیز در حال فعالیت هستند.
استاد ادامه داد: در سال جاری قصد راه‌اندازی دفتر جامعه معلولان در تمام شهرستان‌های استان را داریم.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول