اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از مرکز نگهداری معلولان و سالمندان سراب

خبرگزاری فارس: با حضور استاندارآذربایجان‌شرق بهره‌برداری از مرکز نگهداری معلولان و سالمندان نیازمند سراب آغاز شد.

بهره‌برداری از مرکز نگهداری معلولان و سالمندان سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، احمد علیرضا‌بیگی استاندار آذربایجان‌شرقی در جریان بازدید و افتتاح مرکز نگهداری معلولان و سالمندان نیازمند سراب واقع در روستای سردها‌ از افراد خیر و نیکوکاری که با اهدای کمک‌های خود زمینه ایجاد این مرکز خیریه را فراهم کردند قدردانی کرد.
استاندار آذربایجان شرقی با تشکر از محمد عدالتی، خیر سرابی ساکن تهران که زمین این مرکز را اهدا کرده است وعده داد در اسرع وقت با توجه به کسالت این نیکوکار از وی در تهران به طور حضوری تشکر کند.
بیگی همچنین با معلولان مرکز دیدار و روبوسی کرد.
یونس فرجی‌آذر، مدیرعامل مرکز نگهداری معلولان و سالمندان نیازمند سراب در مراسم افتتاح این مرکز‌ گفت: عملیات اجرایی این مرکز از سال 1378 با اهدای زمینی به مساحت 6 هزارمترمربع و 200 میلیون ریال از سوی محمد عدالتی در روستای سردها کلید خورد.
وی زیربنای احداث شده را 2 هزار و 850 مترمربع اعلام کرد و افزود: این مرکز مجهز به سه سالن مجزا و دارای بخش‌های بهداشتی و درمانی، خدماتی، فیزیوتراپی، آشپزخانه، داروخانه، سردخانه مواد غذایی و سالن ملاقات خانوادگی و مهمانسرا است.
فرجی‌آذر هزینه صرف شده برای احداث و تجهیز این مرکز را بالغ بر 5 میلیاردریال و 260 میلیون ریال ذکر کرد و ادامه داد: از این مبالغ‌، سازمان بهزیستی یک میلیارد و 260 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده و 4 میلیارد ریال نیز از سوی خیران اهدا شده است.
مدیرعامل مرکز سالمندان سراب با بیان اینکه هم اینک 23 معلول و سالمند مشکل‌دار جسمی و حرکتی در این مرکز نگهداری می‌شود، ظرفیت مرکز را 90 نفر اعلام کرد.
در مراسم بهره‌برداری از مرکز نگهداری سالمندان نیازمند سراب علاوه بر استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیر کل بهزیستی استان و مسئولان محلی سراب حضور داشتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول