اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی:

74 واحد مسکونی معلولان خراسان‌جنوبی واگذار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت 74 واحد مسکونی معلولان و نیازمندان استان به بهره‌برداری می‌رسد.

74 واحد مسکونی معلولان خراسان‌جنوبی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد حسن اکبری‌مطلق پنجشنبه‌شب در افتتاح ساختمان اداری بهزیستی شهرستان درمیان با بیان اینکه بهزیستی استان بیش از 50 هزار جمعیت زیر پوشش دارد، اظهار داشت: عملیات ساخت 941 واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی استان نیز در سال جاری آغاز می‌شود.

وی از حمایت‌های نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی در بحث مسکن معلولان قدردانی کرد و یادآور شد: ماه گذشته در همین شهرستان درمیان کلنگ احداث 24 واحد مسکونی به زمین خورد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه نرخ معلولیت در خراسان جنوبی نگران‌کننده است، یادآور شد: حوزه بهزیستی پرکار و تنوع بالای فعالیتی دارد و برخی بخش‌ها فعالیت‌ها متفاوتی دارند.

اکبری‌مطلق در مورد ساختمان اداره بهزیستی درمیان تاکید کرد: این ساختمان با زیربنای 500 متر مربع احداث شده که تاکنون 148 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده و برای تکمیل به 70 میلیون تومان اعتبار دیگر نیازمندیم.

وی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت 74 واحد مسکونی معلولان و نیازمندان به بهره‌برداری رسیده و تحویل می‌شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: این تعداد مسکن با اعتباری بالغ بر 13میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی و مبلغ 11میلیارد ریال تسهیلات بانکی ساخته شده است که تعداد 50 واحد آن در بیرجند، 16واحد در خضری و دشت بیاض و 8 واحد نیز در فردوس است.

اکبری‌مطلق تصریح کرد: بهره‌برداری از مراکز شبانه‌روزی نگهداری کودکان بی‌سرپرست و یک مرکز مشاوره ژنتیک در قاین و سه مرکز درمان و بازتوانی سرپایی اعتیاد در شهرستان بیرجند از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این هفته است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از ایجاد 400 فرصت شغلی پایدار در سال گذشته از سوی این نهاد در سطح استان خبر داد و افزود: سهمیه ایجاد اشتغال بهزیستی در سال جاری 200 فرصت است که پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال جاری سه برابر افزایش یابد.

بهزیستی درمیان در تیرماه 87 از نمایندگی خدمات بهزیستی درمیان به اداره ارتقاء یافته بود.

انتهای پیام/ص20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول