اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دامغان خبر داد:

برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دامغان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان از برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دامغان
سیدمحمدحسن مرتضوی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 30 شهریور تا ششم مهر ماه سال جاری و هم‏زمان با برگزاری رزمایش هفت روزه دفاع مقدس در منطقه عمومی اردوگاه قدس سپاه ناحیه دامغان برپا می‏شود.
وی یادآور شد: این نمایشگاه دارای 20 غرفه است که در آن غرفه‏های شامل محصولات فرهنگی، جنگ 33 روزه لبنان، مواد مخدر، کتاب صراط مستقیم و ... ایجاد خواهد شد.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان افزود: برپایی نمایشگاه معراج شهدا از دیگر برنامه‏های جنبی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دامغان است.
مرتضوی به دیگر برنامه‏های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان دامغان اشاره کرد و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، نشست‏های سیاسی، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، بیان خاطرات از سوی فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی از مهم‏ترین برنامه‏های هفته گرامیداشت دفاع مقدس می‏توان به آن اشاره کرد.
وی یادآور شد: شهرستان دامغان در دوران هشت سال دفاع مقدس، 600 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و 8 هزار رزمنده به عملیات جنگی از شهرستان دامغان اعزام شدند.
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دامغان با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید سال‌ها از آن بهره ببریم، افزود: ما پیشتازان مبارزه با استکبار جهانی وظیفه داریم تا از این گنجینه معنوی حراست و حفاظت کنیم و از تحریف آن جلوگیری کرده و این فرهنگ به نسل آینده انتقال دهیم.
مرتضوی افزود: نمایشگاه هفته دفاع مقدس شامل بخش‌های فرهنگی، جنگ نرم، شجره طیبه صالحین، ادوات نظامی و رزمایش نیروهای رزمی شهرستان است.
وی گفت: در کنار برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، رزمایش گردان‌های رزمی نیز در محل مربوطه برگزار میشود.
فرمانده سپاه ناحیه دامغان بیان کرد: یکی از موارد مهم این نمایشگاه فضاسازی مناسب برای برگزاری رزمایش است.
مرتضوی تصریح کرد:‌ نقش اقشار مختلف بسیج در سال‌های دفاع مقدس به ویژه زنان بسیجی و اصناف باید در این نمایشگاه بهتر تبیین شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول