اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا خبر داد:

افزایش 4 برابری مربیان کانون‌ تابستانی شرق مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا از افزایش 4 برابری مربیان کانون‌ تابستانی شرق مازندران خبر داد.

افزایش 4 برابری مربیان کانون‌ تابستانی شرق مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی ولایت با حضور جمعی از مسئولان، دانش‌آموزان و اولیای آنها در نکا برگزار شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا ظهر امروز در مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی«ره» نکا اظهار داشت: این کلاس‌ها با هدف افزایش بصیرت دینی، ایجاد خودباوری، غنی سازی اوقات فراغت  و مهم‌تر از همه تربیت سربازان ولایت برگزار شد.
سید موسی عمادی خاطرنشان کرد: 157 دانش‌آموز نکایی، 60 دانش‌آموز پسر و 97 دانش آموز دختر  از کلاس‌های کانون بهره مند شدند که در مجموع، 46 میلیون ریالی برای غنی سازی اوقات فراغت هزینه شده است.
وی با ترغیب و دعوت جوانان و نوجوانان به حضور در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی بیان داشت: جوانی و نوجوانی  علاوه بر اینکه دوران شادابی و نشاط است فرصت بسیار مغتنمی برای حضور در صحنه‌های مختلف است.
عمادی ادامه داد: در ایام تعطیلات تابستانه در مجموع 10 هفته کلاس‌های مختلف اوقات فراغت برگزار شد که در این مدت از سه مربی مرد و 13 مربی زن بکارگیری شد.
وی خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان در این مدت، در رشته‌های آموزش قرآن، احکام، سرود، نقاشی، عروسک بافی، تعمیرات موبایل و ... بکارگیری شدند.
رئیس کمیته امداد نکا اظهار داشت: باید با تلاش و همت بیشتر در آینده با تلاش جوانان کشورمان و با حرکت به سمت خوداتکایی، نیاز به این نهاد و سازمان‌های حمایتی به حداقل برسد.
عمادی افزود: برای استفاده دانش‌آموزان از تفریحات سالم و برنامه اردویی نیز 34 نفر از این دانش‌آموزان در اردوهای مختلف کشوری، استانی و شهرستانی شرکت کردند که تاثیر بسزایی در نهادینه کردن زندگی اجتماعی دارد.
انتهای پیام/خ30
 
 
 
 

 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول