اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین دوره رقابت‌های کشتی پهلوان حاجی تقی‌زاده:

تهران فاتح کشتی شش جانبه کاشان شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره رقابت‌های کشتی شش جانبه گرامیداشت زنده‌ یاد پهلوان اکبر حاجی تقی‌زاده با قهرمانی تیم کشتی دخانیات تهران طی مراسمی به پایان رسید.

تهران فاتح کشتی شش جانبه کاشان شد
 دبیر هیئت کشتی کاشان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های کشتی شش جانبه گرامیداشت مرحوم پهلوان اکبر حاجی تقیزاده با حضور 50 کشتیگیر در قالب شش تیم کشتی دخانیات تهران، الیگودرز، اصفهان، دلیجان و 2 تیم حربن ریاحی الف و ب کاشان برگزار شد.
مرتضی مقامی افزود: این رقابت‌ها که در هفت وزن و بر روی دو تشک در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد در پایان با قهرمانی تیم کشتی دخانیات تهران به پایان رسید.
وی خاطرنشان کرد: تیم های کشتی حربن ریاحی کاشان، دلیجان، الیگودرز و اصفهان به ترتیب مقام‌های دوم تا ششم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
دبیر هیئت کشتی کاشان یادآور شد: این رقابت‌ها توسط باشگاه کشتی حربن ریاحی کاشان و با همکاری هیئت کشتی این شهرستان و با قضاوت مهدی صدوقی رئیس کمیته داوران کاشان، احسان ثابتی، علی صالحی، حامد انتظاری، حامد عباسپور، مهدی عباسپور، محمدعلی پهلوان، حسینعلی رسولی، مهدی کهزادی و جواد قربانی برگزار شد.
مقامی در ادامه با اشاره به نفرات برتر هفت وزن این رقابت‌ها عنوان داشت: در وزن 50 کیلوگرم مهدی یوسف‌پور از دخانیات تهران به مقام قهرمانی رسید و علی اکبر مدنی از دلیجان دوم شد و حمیدرضا حاجی تقیزاده و میلاد حدادی از کاشان به مقام سوم مشترک این وزن دست یافتند.
دبیر هیئت کشتی شهرستان کاشان ابراز داشت: در وزن 55 کیلوگرم نیز میثم غلامی از دخانیات تهران برسکوی نخست ایستاد و میلاد صادق زاده از کاشان دوم شد و علیرضا حافظی از دلیجان به همراه محمد جواد صالحی از الیگودرز به طور مشترک برسکوی سوم ایستادند.
به گفته وی احمدرضا حقیقت پرور از اصفهان به مقام قهرمانی وزن 60 کیلوگرم رسید و ایرج سرلک از الیگودرز نایب قهرمان این وزن شد و میثم حافظی از کاشان به همراه حامد شجری از دلیجان سوم شدند‌.
مقامی همچنین نفرات اول تا سوم و سوم مشترک وزن 66 کیلوگرم را اصغربخشی از دخانیات تهران، امیر سرلک از الیگودرز، محسن آقاجانی از کاشان و مازیار میری از اصفهان اعلام کرد.
وی در خصوص نفرات برتر وزن 74 کیلوگرم بیان داشت: سلمان منان از دخانیات تهران به مقام قهرمانی وزن 74 کیلوگرم رسید و سعید خسروی از کاشان در این وزن نایب قهرمان شد و ساجد صفری از دلیجان به همراه سید محمد قریشی از اصفهان سوم شدند.
مقامی در ادامه به نفرات برتر وزن 84 کیلوگرم نیز اشاره کرد و گفت: علی منوچهر از دخانیات تهران عنوان قهرمانی این وزن را به خود اختصاص داد، سعید زراعتی از اصفهان نایب قهرمان شد و رسول تورج‌زاده از اصفهان به همراه مهدی دشتبان از کاشان به طور مشترک سوم شدند.
دبیر هیئت کشتی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 96 کیلوگرم پدرام جمشیدی از دخانیات تهران در این وزن بر سکوی نخست ایستاد، احسان فهیمی از کاشان به مقام دوم رسید و مهدی استرکی از الیگودرز به همراه نادر افشار از کاشان عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول