اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خوشحالیم که میزبان آینده‌داران کشتی کشور هستیم

حلوایی: میزبانی شایسته‌ در کشتی فرنگی جوانان خواهیم بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: با در نظر گرفتن شرایط و امکانات لازم همچون سایر میزبانی‌ها، سعی در برگزاری شایسته رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور داریم.

حلوایی: میزبانی شایسته‌ در کشتی فرنگی جوانان خواهیم بود
محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه این مسابقات مهرماه امسال به میزبانی هیئت کشتی استان قم برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرایط خوب قم با در اختیار داشتن سالن مناسب، دو سالن ویژه تمرین و همچنین موقعیت سیاحتی و زیارتی قم سبب شد تا فدراسیون کشتی کشورمان با میزبانی قم برای برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور موافقت کند.
وی تصریح کرد: این در حالی است که قم پیش از این میزبانی شایسته در امر برگزاری رقابت معتبری همچون پیکارهای بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در هفت دوره متوالی بوده است تا اهالی کشتی در نقاط مختلف کشور به خوبی با قم و شرایط میزبانی این شهر آشنا باشند.
رئیس هیئت کشتی استان قم با بیان اینکه قم آخرین بار میزبان کشتی فرنگی نوجوانان کشور بوده است، بیان داشت: قم آخرین بار در رده‌های سنی پایه در سال 1388 میزبان پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور بود و بعد از دو سال بار دیگر از سوی فدراسیون کشتی به عنوان میزبان یکی از رقابت‌های مهم قهرمانی کشور انتخاب شده است که در رده سنی جوانان رشته فرنگی برگزار می‌شود و از این بابت نیز خوشحالیم که میزبان آینده‌داران کشتی کشور هستیم.
وی یاد آور شد: بر‌اساس زمان بندی انجام شده برای برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور در قم، قرار است رقابت‌های کشتی فرنگی رده سنی جوانان قهرمانی کشور روزهای هفتم و هشتم مهرماه به میزبانی قم برگزار شود.
حلوایی عنوان کرد: کشتی گیران شرکت کننده از استان‌های مختلف در این دوره از پیکارهای قهرمانی کشور رقابت برای کسب عناوین برتر را در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و بدون ارفاق وزن برگزار خواهند کرد.
وی ابراز داشت: همچنین با توجه به محدودیت سنی در نظر گرفته شده برای کشتی گیران مدعی شرکت در این مسابقات، در این دوره تنها کشتی گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1370 تا دهم دی ماه سال 1373 مجاز به شرکت در این مسابقات معرفی شده‌اند.
رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: همچنین کشتی‌گیران متولد یازدهم دی ماه سال 1373 تا دهم دی ماه سال 1374 یعنی یکسال کوچکتر نیز فقط با داشتن رضایت‌نامه محضری ولی خود و گواهی پزشک می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه هر استان مجاز به اعزام یک تیم است، خاطرنشان کرد: با اعلام رسمی فدراسیون کشتی کشورمان، هر استان مایل به اعزام تیم به این مسابقات، مجاز است با یک تیم کامل در این دوره از پیکارها شرکت کند، ضمن اینکه قم به عنوان استان میزبان می‌تواند با دو تیم در این مسابقات حضور یافته ولی امتیازات میزبان جداگانه محاسبه خواهد شد.
حلوایی اضافه کرد: با مشخص شدن زمان وزن کشی کشتی گیران شرکت کننده در این مسابقات، وزن‌کشی اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم از ساعت 18 تا 18 و 30 دقیقه روز ششم مهر ماه صورت می‌گیرد و مسابقات این اوزان نیز روز هفتم مهرماه بر روی سه تشک انجام خواهد شد.
وی بیان داشت: همچنین وزن‌کشی اوزان 55، 66، 84 و120 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور نیز از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 16 روز هفتم مهر ماه انجام می‌شود و مسابقات آن روز هشتم مهر ماه بر روی سه تشک به انجام خواهد رسید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول