اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد:

حضور 5 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جهانی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور پنج کشتی‌گیر ملی‌پوش مازندرانی در ترکیب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان برای رقابت‌های جهانی استانبول در ترکیه خبر داد.

حضور 5 کشتی‌گیر مازندرانی در رقابت‌های جهانی
غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از ترکیب 14 نفره ملی‌پوشان در این مسابقات دو ملی‌پوش در رشته آزاد و سه ملی‌پوش در رشته فرنگی به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی هستند.
وی گفت: مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم و رضا یزدانی در 96 کیلوگرم در رشته آزاد و همچنین محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم، قاسم رضایی در 96 کیلوگرم و بشیر بابا‌جان‌زاده در 120 کیلوگرم به عنوان پنج ملی‌پوش حاضر در پیکارهای جهانی ترکیه هستند که برای کشورمان در مقابل حریفان به روی تشک خواهند رفت.
دبیر هیئت کشتی مازندران همچنین از حضور دو مربی سازنده مازندرانی در کادر فنی تیم ‌ملی کشورمان خبر داد و تصریح کرد: سید مصطفی میرعمادیان در رشته آزاد و حمیدرضا اسماعیل‌نژاد در رشته فرنگی به عنوان دو مربی باتجربه و باسابقه مازندرانی در کادر فنی ملی‌پوشان در این پیکارها هستند.
وی در ادامه از کسب مدال توسط ملی‌پوشان مازندرانی در این رقابت‌ها ابراز داشت: هر پنج کشتی‌گیر مازندرانی برای حضور در این مسابقات سختی‌ها و مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتند و تمرینات مداوم و منظمی را سپری کردند که با توجه به میزان آمادگی بدنی که دارند حداقل سه مدال را از کشتی‌گیران مازندرانی در این مسابقات انتظار داریم. 
این مسئول در پایان اذعان داشت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان 21 تا 26 شهریور به میزبانی ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول