اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی آمل خبر داد:

حضور 2 فرنگیکار آملی در ترکیب تیم ملی کشتی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی آمل از حضور قاسم رضایی و محسن حاجیپور دو فرنگیکار آملی در ترکیب تیم ملی کشتی برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه خبر داد. ‌

حضور 2 فرنگیکار آملی در ترکیب تیم ملی کشتی
هاشم جمشیدپناه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اعلام این خبر بیان داشت: دو ملیپوش فرنگیکار آملی که مدال‌های رنگارنگ زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی از آن خود کردند در ترکیب 14 نفره تیم ملی کشتی جای دارند.
وی خاطرنشان کرد: محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن 96 کیلوگرم دو کشتیگیر فرنگیکار آملی برای اعزام به مسابقات جهانی کشتی ترکیه هستند.
رئیس تربیت بدنی آمل در تشریح کارنامه ورزشی دو کشتیگیر آملی حاضر در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: رضایی در مسابقات المپیک گذشته حضور داشت و مدال رنگارنگ متعددی را در مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی از آن خود کرده است.
رئیس تربیت بدنی آمل اضافه کرد: حاجیپور نیز در مسابقات دانشجویان جهان و مسابقات جهانی ترکیه توانست مدال طلا و نقره را از آن خود کند.
وی با اشاره به دیگر ملیپوش فرنگیکار مازندرانی در ترکیب تیم ملی یادآور شد: بشیر بابا‌جان‌زاده نیز در 120 کیلوگرم از مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارد.
به گزارش فارس، دو ملی‌پوش در رشته آزاد و سه ملی‌پوش در رشته فرنگی به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی هستند و خود را برای مسابقات قهرمانی کشتی بزرگسالان آزاد و فرنگی جهان که از 21 تا 26 شهریور ماه سال جاری به میزبانی ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود آماده میکنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول