اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی استان اصفهان:

آماده میزبانی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: این هیئت آمادگی کامل برای برگزاری رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور را دارد.

آماده میزبانی رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور هستیم
داود شیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور از 31 شهریور ماه سال جاری با حضور همه استان‌ها، در رده جوانان آزاد و با میزبانی هیئت کشتی استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور در سالن 17 شهریور اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان با بیان اینکه همه امکانات مانند مکان اسکان و سایر تدارکات رفاهی برای میزبانی استان‌های مختلف مهیا شده است تصریح کرد: از طرف هیئت کشتی استان اصفهان دو تیم الف و ب، هر کدام با هشت کشتی‌گیر، در رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور شرکت می‌کنند.
وی اضافه کرد: ورزشکاران هیئت کشتی استان اصفهان به مدت 10 روز در باشگاه شهید معتمدی تهران، از تاریخ اول تا یازدهم شهریور، در اردوی آمادگی به سر می‌بردند.
شیران با اشاره به اینکه بیشتر رده جوانان کشتی‌گیر خوب تهران زیر نظر اکبر فلاح آموزش دیده‌اند، تاکید کرد: از اینکه کشتی‌گیران اصفهانی نیز زیر نظر این مربی باتجربه و علمی به علم اندوزی در کشتی پرداخته‌اند بسیار خوشحال هستم.
وی در مورد رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور به میزبانی اصفهان افزود: طبق یک رسم قبلی هیئت کشتی استان اصفهان جوایز نقدی نیز برای قهرمانان کشتی در رده‌های نخست تا سوم در نظر می‌گیرد.
رئیس هیئت کشتی استان اصفهان اضافه کرد: کشتی گیرانی که از استان اصفهان در حال حاضر خود را برای رقابت‌های قهرمانی کشور در رده جوانان آماده می‌کنند ، جزو ورزشکاران استعدادیابی شده در رده نوجوانان از سال‌های گذشته هستند و بعضی از این کشتی‌گیران برای نخستین بار در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنند که البته انگیزه‌ همه ورزشکاران هیئت کشتی استان اصفهان درسطح بالایی قرار دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول