اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان مسابقات کشتی پیشکسوتان خبر داد:

حضور کشتی‌گیران پیشکسوت در رقابت‌های جهانی آلبانی

خبرگزاری فارس: قهرمان مسابقات کشتی پیشکسوتان ایران گفت: کشتی‌گیران پیشکسوت ایران در رقابت‌های جهانی آلبانی شرکت می‌کنند.

حضور کشتی‌گیران پیشکسوت در رقابت‌های جهانی آلبانی
صمد نژادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی پیشکسوتان کشور اظهار داشت: مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور از 12 شهریورماه به مدت پنج روز با حضور 350 شرکت‌کننده در تهران برگزار شد.
وی گفت: این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا همه حریفان با آمادگی بالایی پای به این رقابت‌ها گذاشته بودند.
نژادی خاطرنشان کرد: در مسابقات پیشکسوتان به دلیل استفاده از فن‌های زیبای کشتی، رقابت‌های هیجان‌انگیزی را شاهد هستیم که در این بازی‌ها نیز به وضوح نمایان بود.
وی افزود: من به همراه عباس رفیعی موفق شدیم به ترتیب در اوزان 85 و 74 کیلو به مقام قهرمانی رسیده و برای استان کرمان افتخارآفرین باشیم.
این قهرمان سیرجانی کشتی کشور عنوان کرد: پس از این قهرمانی از ما در اردوی تیم ملی دعوت شد که قرار است از 15 مهرماه در این تمرینات، برای شرکت در مسابقات جهانی آلبانی حاضر شویم.
به گزارش فارس، بیژن عزت‌آبادی نیز دانشجوی کشتی‌گیر کرمانی توانست در مسابقات کشوری به مقام سوم دست پیدا کرده و به اردوی تیم ملی دعوت شود.
این کشتی گیر که در وزن بالای 100 کیلو این عنوان را کسب کرد در مسابقات کشوری دانشجویان که در تاکستان قزوین برگزار شد، حضور داشت.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول