اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح آزادگان ‌ـ شهرزاد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از آغاز عملیات اجرایی پل غیر همسطح بزرگراه آزادگان و خیابان شهرزاد خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح آزادگان ‌ـ شهرزاد
علیرضا اسفراینی‌نزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح آزادگان‌ـ شهرزاد خبر داد و گفت: تسهیل دسترسی شهروندان به ویژه ساکنان محله دولت‌آباد از مهم‌ترین اهداف احداث این پروژه است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 افزود: این شهرک با جمعیتی بالغ بر 50 هزار دارای دسترسی مناسب به بزرگراه نبود و  ساکنان آن برای دسترسی به این شهرک از خیابان‌های فدائیان اسلام و پروین اعتصامی استفاده می‌کردند که این امر علاوه بر دوری مسیر منجر به افزایش بار ترافیکی در محدوه این خیابان‌ها می‌شد.
اسفراینی‌نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: احداث این رمپ از سوی حوزه ترافیک منطقه در دستور کار قرار گرفت و پس از تهیه طرح آن و تصویب در کمیته فنی سازمان حمل و نقل ترافیک عملیات اجرایی در شهریور ماه سال جاری آغاز شد. که پیش بینی می گردد تا اواسط مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 در خاتمه هزینه اجرایی بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول