اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شوشتر خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی فرهنگ‌سرای مهر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر از آغاز عملیات اجرایی فرهنگ‌سرای مهر شوشتر از روزهای گذشته خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی فرهنگ‌سرای مهر شوشتر
حجت‌الاسلام علی فدیعمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: فرهنگ‌سرایی که در سال گذشته با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شوشتر و در سایت تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان کلنگ زنی شد در حال ساخت است و به این فرهنگسرا اعتباری ویژه اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اعتباری که برای ساخت این فرهنگ‌سرا اختصاص داده شده است، گفت: در سال‌جاری تاکنون بیش از 4میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به این فرهنگسرا اختصاص داده شده است که تخصیص این رقم، به این پروژه جان تازه بخشید.
فدیعمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه بیان کرد: این پروژه در هفته‌های گذشته پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و در شرایط کنونی در مرحله پی‌ریزنی قرار دارد.
وی با اشاره به محل اعتبارات اختصاص داده شده به این فرهنگ‌سرا گفت: این اعتبارات از محل ردیف استانی به این پروژه اختصاص یافته است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با اشاره به زمینی که برای ساخت این فرهنگ‌سرا در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای ساخت این فرهنگسرا بیش از 3 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که قرار است به این میزان یک‌هزار متر مربع نیز الحاق شود.
وی تاکید کرد: تلاش میشود فرهنگ‌سرای مهر شوشتر تا پایان احداث منازل مسکن مهر به پایان برسد و همزمان با این مجموعه به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول