اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه کرج

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از آغاز عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه کرج طی ده روز آینده خبر داد و گفت: عملیات بزرگ‌ترین پروژه گردشگری استان آغاز خواهد.

آغاز عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده اظهار داشت: بحث ساماندهی رودخانه کرج حدود یک سال و نیم پیش با انجام کارهای مطالعاتی آغاز شد.
وی افزود: در این مدت تمام طرح‌ها و برنامه‌ها با حضور کارشناسان آب منطقه‌ای تهران و البرز بررسی شد و نظرات کارشناسان مربوطه نیز در این اجرای این طرح لحاظ شد.
آقازاده با تأکید بر لزوم تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط ادامه داد: با وجود همکاری همه جانبه شهرداری متاسفانه برخی از دستگاه‌های دولتی در این زمینه همکاری مطلوب نداشته و این امر موجب کندی آغاز عملیات اجرایی این طرح شده است .
وی با بیان اینکه این طرح بزرگ دارای ابعاد وسیعی است، بیان کرد: به دلیل گستردگی این طرح آغاز عملیات اجرایی و کارهای مطالعاتی و تحقیقاتی همچنین رایزنی با ادارات ذی‌ربط بیش از یک سال و نیم به طول انجامید.
آقازاده ادامه داد: برای اجرای این طرح از اعتبارات سال‌جاری حدود یک میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده که شهرداری در صورت جذب اعتبارات توان افزایش این رقم را در راستای تسریع در اجرای پروژه دارد.
شهردار کرج با مهم ارزیابی کردن این طرح بیان کرد: اجرای این طرح در طول بیست سال گذشته مورد توجه بسیاری از مدیران شهری بوده که به دلایل مختلف محقق نشده است و شهرداری کرج در نظر دارد تا با اجرای این طرح عظیم ضمن دگرگون کردن چهره شهر به لحاظ تفریحی و گردشگری زمینه انتفاع این کلانشهر از بعد اقتصادی را نیز فراهم کند.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح گردشگری موجب سوق دادن بسیاری از سرمایه‌گذاران به مرکز استان تازه تأسیس البرز می‌شود عنوان کرد: این مهم می‌تواند بستر مشارکت بخش خصوصی و گسترش فضاهای گردشگری را در شهر مهیا کند .
شهردار کرج با تاکید بر زدودن فقر سرانه‌های تفریحی و فضای سبز از چهره کلانشهر کرج گفت: در این زمینه ده‌ها میلیارد تومان در سال‌های اخیر هزینه شده و توسعه و بازسازی فضای سبز در این کلانشهر به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی آغاز احداث سایت گردشگری بیجی، ساماندهی رودخانه کرج، بهسازی پارک چمران و احداث پارک و بوستان در نقاط مختلف شهر را از جمله اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر عنوان کرد.
شهردار کرج در پایان یادآور شد: شهرداری کرج به رغم مشکلات فراوان و کمبود اعتبارات سعی در ایجاد بسترهای رفاهی و تغییر چهره شهر دارد .
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول