اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی آزادراه تبریز ـ باکو

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی از عملیاتی شدن پروژه آزاد راه تبریز ـ باکو خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی آزادراه تبریز ـ باکو
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضا بیگی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستا در بخش خواجه شهرستان هریس اظهار داشت: مراحل اجرای این آزاد راه و آزاد راه تبریز ـ‌ بازرگان به سرعت پیش میرود.
وی ‌افزود: بزرگراه تبریز ـ باکو بزرگراهی مشترک بین ایران و جمهوری آذربایجان است که از شهر تبریز مرکز آذربایجان شرقی آغاز شده و پس از گذر از شهرهای اهر، گرمی و بیله‌سوار وارد خاک جمهوری آذربایجان شده و به شهر باکو منتهی خواهد شد.
بیگی ادامه داد: با ساخت این بزرگراه، که از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی است، از این طریق ایران به منطقه قفقاز و روسیه متصل میشود.
وی همچنین با اشاره به انجام طرح‌های عمرانی گفت: مطالعات ساخت سد هرز ورز هریس پایان یافته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز میشود‌. 
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان شرقی هم در این مراسم گفت: با افتتاح پروژه گاز رسانی به 11 روستای بخش خواجه، 900 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
ولی الله دینی افزود: این پروژه با 25 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده و با افتتاح این پروژه 69 درصد از خانوارهای روستایی شهرستان هریس از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند میشوند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول