اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه نخست سال جاری کسب شد؛

رتبه دوم سرمایه گذاری صنعتی، توسط استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنایع و معادن استان زنجان گفت: سازمان صنایع و معادن استان زنجان با صدور296 فقره جواز تاسیس با سرمایه‌گذاری 33 هزار و 500 میلیارد ریال رتبه دوم کشوری را در پنج ماه نخست سال جاری کسب کرد.

رتبه دوم سرمایه گذاری صنعتی، توسط استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع و معادن استان زنجان، محمدعلی عابدینی در مورد فعالیت‌های صورت گرفته در بخش صنعت و معدن استان اظهار داشت: از نظر اشتغال جواز تاسیس های صادره نیز استان زنجان رتبه هفتم کشوری را به خود اختصاص داده است.
وی تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در طی پنج ماه نخست سال را 57 واحد اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بالغ بر 820 میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی 697 نفر را در سطح استان فراهم ساخته و تولیدات خود را روانه بازار کرده‌اند.
رئیس سازمان صنایع و معادن استان زنجان در مورد طرح‌های توسعه واحدهای صنعتی فعال در استان که در وضعیت مطلوب تولید هستند، ادامه داد: تعداد 23 واحد صنعتی از اول سال تا کنون اقدام به طرح توسعه کرده که این امر نیز زمینه اشتغال یک هزار و 85 نفر را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: احداث واحدهای صنعتی در راستای تولید محصولات غذائی و آشامیدنی‌ها با 69 فقره درخواست، محصولات از لاستیک و پلاستیک با 35 فقره درخواست و سایر محصولات کانی غیر فلزی با 33  فقره درخواست به ترتیب بیشترین زمینه درخواست فعالیت صنعتی را به خود اختصاص داده‌اند.
عابدینی خاطرنشان کرد: شهرستان زنجان با تعداد 186 فقره درخواست جواز تاسیس، شهرستان ابهر با 43 فقره درخواست و شهرستان طارم نیز با 26 فقره درخواست در رتبه اول تا سوم قرار دارند.
در حال حاضر یک هزار و 35 واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و با اشتغالزایی 32 هزار و 713 نفر در سطح استان فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول