اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارایه تخفیف‌های 15 درصدی؛

نمایشگاه‌های پاییزه در استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: با ارایه تخفیف‌های 15 درصدی، نمایشگاه پاییزه در استان زنجان برگزار می‌شود.

نمایشگاه‌های پاییزه در استان زنجان برگزار می‌شود
محمد کاوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: عرضه اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم در نمایشگاه پاییزه زنجان با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.
وی با بیان اینکه  به مناسبت بازگشایی مدارس با همکاری مجمع امور صنفی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، خدابنده و زنجان در زمان‌های تعیین شده برگزار می‌شود.
رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان تصریح کرد: در این نمایشگاه اقلامی همچون پوشاک، کیف وکفش، لوازم التحریر، مواد غذایی و مواد پروتئینی عرضه میشود.
 وی با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان در 150 غرفه برگزار می‌شود، افزود: یک هزار و 800 متر مربع برای برگزاری نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه کاسپین زنجان در نظر گرفته شده است.
کاوندی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از تاریخ 26 شهریورماه در زنجان آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه پاییزه زنجان تا یکم مهر ماه سال جاری ادامه می‌یابد.
وی عرضه کالاهای و اقلام اساسی شامل برنج داخلی و خارجی، شکر، روغن، مرغ و گوشت منجمد در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: واحدهایی که اعلام آمادگی نمایند می‌توانند به عرضه محصولات خود در این نمایشگاه اقدام کنند.
رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان خاطرنشان کرد: مجمع امور صنفی نظارت‌های لازم را بر رعایت قیمت‌های مصوب در نمایشگاه از برنامه‌های مجمع در نمایشگاه پاییزه است که تعدادی از بازرسان اصناف در نمایشگاه مستقر هستند و علاوه بر اعمال نظارت بر قیمت اقلام عرضه شده توسط غرفه‌داران، در مکان‌هایی مشخص از نمایشگاه برای پیگیری شکایات مردم و رسیدگی به تخلفات حضور دارند.
وی از استقبال چشمگیر مردم از نمایشگاه پاییزه در سال‌های گذشته خبر داد و گفت: در سال جاری نیز انتظار می‌رود استقبال از نمایشگاه‌های پاییزه در استان افزایش یابد.
کاوندی یادآور شد: مجمع امور صنفی با همه توان در برگزاری نمایشگاه تلاش می‌کند و مشکلی در راستای برگزاری نمایشگاه در استان وجود ندارد.
وی از برگزاری نمایشگاه پاییزه در شهرستان‌های طارم، ماهنشان و ایجرود نیز به صورت فوق‌العاده خبر داد و بیان داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب نمایشگاه در این شهرستان‌ها انجام شده است.
رئیس مجمع امور صنفی زنجان با اشاره به فعالیت 35 هزار واحد صنفی در استان بر اساس آخرین سرشماری‌ به عمل آمده، تصریح کرد: مجمع امور صنفی در سال گذشته تعداد 6 هزار و 800 مورد پروانه کسب صادر کرده است.
وی فرایند زمانی صدور پروانه کسب را طولانی دانست و افزود: با همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط و ارائه راهکارهای جدید، می‌توان این فرآیند را به کمتر از 72 ساعت کاهش داد.
کاوندی به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در سال جاری به منظور ارتقای خدمات ارائه شده از طرف صنوف اشاره و خاطر نشان کرد: صدور پروانه کسب الکترونیکی از جمله برنامه‌های آتی مجمع امور صنفی است.
 وی با اعلام رسیدگی کمتر از نیم ساعته به شکایات مردمی توسط بازرسان واحد نظارت مجمع امور صنفی زنجان، افزود: بازرسان این مجمع بطور مستمر بر عملکرد همه واحدهای صنفی نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف سریعاً به آن رسیدگی می‌کنند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول