اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

توجه به ورزش باید در جامعه بهینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: توجه به ورزش و ورزشکار باید در جامعه بهینه شود و شهروندان به سوی ورزش‌های همگانی روی آورند، زیرا روح سالم در جسم سالم قرار دارد.

توجه به ورزش باید در جامعه بهینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ورزشی فرهنگی شهدای غدیر استان کرمان در سالن سرپوشیده مجموعه ورزشی شهر راین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غدیر به نقل جمله معروف بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار داشت: ورزشکاران باید به علی (ع) اقتدا کنند.
این مسئلو افزود: علی (ع) چه کرده است که تمام افراد باید در عرصه‌ای مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی و ورزشی به او اقتدا کنند.
سعیدی تصریح کرد: اقتدا به علی (ع) اقتدا به تمام خوبی‌ها و فضائل اخلاقی و ایمانی است و آن حضرت در تمام زمینه‌ها سرمشق و الگو برای همگان است.
وی ابراز داشت: زمانی که حضرت علی(ع) در برابر دشمن می‌ایستد، جلال و جبروتش لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد، اما زمانی که به یتیم می‌رسد، خم می‌شود و او را در آغوش می‌گیرد.
فرماندار کرمان سپس خطاب به ورزشکاران گفت: هر قدر که به علی (ع) اقتدا کنید، روحیه ایمان، مهربانی، ایثار و از خودگذشتگی را در وجودتان پرورش می‌دهید.
سعیدی ابراز داشت: شهدای غدیر در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و در نهایت در این مسیر به ندای حق لبیگ و به شهادت رسیدند و این رقابت‌ها هر سال به منظور یاد و خاطره این عزیزان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: توجه به ورزش و ورزشکار باید در جامعه بهینه شود و شهروندان به سوی ورزش‌های همگانی روی آورند، زیرا روح سالم در جسم سالم قرار دارد.
فرماندار کرمان در پایان اذعان داشت: ورزشکاران باید با الگو قرار دادن شهدا در تمام میدان‌های ورزشی اخلاق و منش اسلامی را رعایت کنند تا در کسب مدارج ورزشی موفق شوند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول