اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی فریدونشهر خبر داد:

واگذاری استخر غدیر فریدونشهر به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی فریدونشهر از واگذاری استخر غدیر فریدونشهر به بخش خصوصی در شهریورماه سال جاری خبر داد.

واگذاری استخر غدیر فریدونشهر به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، محمود یسلیانی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند از آغاز شهریور امسال با مراجعه به سایت www.esfahansport.ir از شرایط و ضوابط مزایده استخر سرپوشیده غدیر این شهرستان مطلع شوند.
وی ادامه داد: مسابقات جام رمضان در سه مقطع نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در شهرهای فریدونشهر و برف انبار در رشته‌های فوتبال و کشتی دوستانه در حال برگزاری است.
 رئیس اداره تربیت بدنی فریدونشهر اضافه کرد: در سالن شهدای شهر برف انبار شهرستان فریدونشهر که با همکاری شورای شهر و شهرداری این شهر به صورت موقت مورد استفاده قرار گرفته 12 تیم در رشته فوتبال به رقابت می‌پردازند که به ترتیب شش تیم در رده نوجوانان و شش تیم در رده نونهالان حضور دارند.
یسلیانی افزود: برگزاری دیدارهای دوستانه با شهرستان‌های اطراف در رشته کشتی و همچنین صعود شبانه گروه‌های کوه‌نوردی در دو بخش آقایان و خانم‌ها از دیگر برنامه‌های ورزشی ماه مبارک رمضان در شهرستان فریدونشهر است.
 انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول