اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رمضان‌بیگی خبر داد:

انتقال تماشاگران از 4 نقطه قم به ورزشگاه یادگار امام

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه صبای قم گفت: تدارک خوبی برای حضور تماشاگران در دیدارهای خانگی صبا در نظر داریم و انتقال آنها به ورزشگاه یادگار امام از چهار نقطه شهر صورت می‌گیرد.

انتقال تماشاگران از 4 نقطه قم به ورزشگاه یادگار امام
محسن رمضان‌بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: برای تسهیل در انتقال تماشاگران به ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برای دیدار امشب صبای قم مقابل تیم فوتبال ملوان بندر انزلی، از چهار نقطه شهر حرکت اتوبوس‌ها را در نظر گرفته‌ایم.
وی ادامه داد: میدان شهید مطهری، میدان توحید در منطقه نیروگاه، میدان ولی عصر در منطقه شهرک قائم و جمکران و مجموعه ورزشی شهید حیدریان در بلوار محمد امین، نقاطی هستند که تماشاگران می‌توانند یک ساعت قبل از آغاز مسابقه با استفاده از اتوبوس‌های در نظر گرفته شده، به سمت ورزشگاه یادگار امام قم حرکت کنند.
سرپرست باشگاه صبای قم با تاکید بر اینکه منتظر حضور تماشاگران قمی در دیدار صبا و ملوان بندر انزلی هستیم، عنوان داشت: علاوه بر تسهیل در انتقال و بازگشت از ورزشگاه، امکانات رفاهی خوبی برای تماشاگران قمی فراهم می‌کنیم‌.
وی بیان داشت: ایجاد انگیزه و برقراری شرایطی مناسب، مطلوب و در خور شأن مردم ورزش دوست استان قم برای حضور در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام و حمایت از تیم فوتبال صبای قم وظیفه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم است.
رمضان‌بیگی ادامه داد: این مهم مورد تاکید استاندار قم به عنوان رئیس مجمع عمومی باشگاه صبا است و تمام تلاش مجموعه صبای قم است که بعد از تغییر و تحولاتی که در مدیریت به وجود آمده است، بتوانیم به بهترین شکل ممکن تسهیلات و شرایط مناسب برای حضور تماشاگران عزیز و فهیم فوتبال در قم را برای حضور در ورزشگاه فراهم کنیم.
وی با اشاره به در پیش بودن دیدار حساس صبای قم با ملوان بندر انزلی در مصافی از هفته ششم دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، بیان داشت: این دیدار امشب در حالی به میزبانی صبای قم در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود که در کنار برنامه‌های مختلف و متنوعی که برای آماده‌سازی تیم صبای قم به منظور حضوری قوی و منسجم در ادامه لیگ برتر در نظر گرفته‌ایم، تلاش می‌کنیم بهترین شرایط را نیز برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ایجاد کنیم.
سرپرست باشگاه صبای قم ابراز داشت: در نشست‌های مختلف با مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه، راهکارهای مختلف برای جذب تماشاگران و علاقه‌مندان قمی فوتبال به ورزشگاه را بررسی کرده‌ایم و به این نتیجه رسیده‌ایم که باید شرایط مناسب برای حضور آنها میسر شود.
وی اضافه کرد: برنامه خود برای تحقق این مهم را از دیدار صبای قم با سپاهان اصفهان در هفته دوم آغاز کردیم و برای تماشاگران امکان رفت و برگشت به ورزشگاه و سایر تسهیلات فراهم شد تا از نعمت حضور آنها در دیدارهای خانگی صبای قم برخوردار شویم.
دیدار صبا و ملوان از ساعت 20 امشب در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول