اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی بوشهری:

بوشهر در بنیاد غدیر استانی موفق است

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان ولایتمدار بوشهر در عرصه بنیاد غدیر یکی از استان‌های موفق است.

بوشهر در بنیاد غدیر استانی موفق است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار با اعضای بنیاد بین‌المللی غدیر بوشهر با تأکید بر همفکری، همکاری و تهیه مسائل سخت افزاری و نرم افزاری توسط اعضای بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر، اظهار داشت: افتخار نظام ایران اسلامی و مردم، این است که در خدمت حضرت علی(ع) باشند.
وی در ادامه سخنان خود از نبود زیر ساخت‌ها به عنوان مشکل اساسی استان بوشهر نام برد.
صفایی بوشهری با اشاره به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و همسایگی با کشور های عربی حوزه خلیج فارس و همچنین قومی بودن مردم استان بوشهر، خواستار تهیه زیر ساخت‌ها و مقدمات کار برای یک بنیاد غدیر فرهنگی و فراگیر در استان بوشهر شد.
امام جمعه بوشهر در ادامه بر ساخت مکان و ساختمان جدیر برای بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر تأکید و خاطرنشان کرد:  بهره برداری سریع از ساختمان جدید بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر موجب پیشرفت کار در رابطه با بحث امامت و ولایت در استان و انعکاس آن بر محیط داخلی پیرامونی ملی و فراملی میشود.
آیت الله صفایی بوشهری یکشنبه شب همچنین در دیدار با جمعی از مردم بوشهر در مسجد امام سجاد(ع) شهر بوشهر با ذکر حدیثی در مورد ارزش و عظمت قرآن کریم در دوره جوانی اشاره کرد و در ادامه اظهار داشت: خداوند جوانی را دوست دارد که دوره جوانی خود را در راه دین و خدا طی می‌کند و وقتی که جوان با قرآن مأنوس و با گوشت و پوست وخونش آمیخته می‌شود تمام وجودش رنگ و بوی قرآن می‌گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه افزود: بخشی از قرآن کریم قرائت است، که قرائت مقدمه‌ای از فهم قرآن است و فهم بخشی دوم قرآن است و فهمیدن هم که مقدمه دوم قرآن باید به انسان ایمان به آیات قرآنی را بدهد و چهارمین مورد در قرآن کریم عمل به آیات قرآن است.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: صوت و لحن قرائت قرآن مقدمه‌ای برای ایمان به قرآن و ایمان به قرآن مقدمه‌ای برای عمل به آیات قرآن است و اگر کسی به آیات قرآن عمل کند خداوند او را اهل تقوا می‌کند و کسی که اهل تقوا شود محبوب خداوند می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول