اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد رودهن:

رجایی و باهنر به آتش کین منافقان سوختند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن تاکید کرد: رجایی و باهنر به آتش کین منافقان سوختند و جاودانه شدند.

رجایی و باهنر به آتش کین منافقان سوختند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، غلامحسین حیدری اظهار داشت: هشتم شهریور، یادآور کوچ دو پرستوی سبک بال رفته تا افق عرش یعنی رجایی و باهنر است.
وی تصریح کرد: در این روز، این دو معلم بزرگ عمل و نه شعار و دو آموزگار وارسته که پیشه آنها انسانیت و خلوص بود از میان ملت ایران رفتند و به راستی که شهیدان گرانقدر این روز، اسطوره کامل خویشتن‏سوزی و اخلاص بودند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان عمل و اندیشه‌های جاودان، رجایی و باهنر، اظهار داشت: در تاریخ هر ملت فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است.
حیدری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگمردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و با جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ‌ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد.
وی ادامه داد: در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشوده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن عنوان کرد: در زندگی اجتماعی وجود قانون که حدود و وظایف اجتماعی افراد را تعیین کند، امری ضروری است و از سویی قانون بدون پشتوانه اجرایی تاثیر ندارد.
حیدری بیان داشت: از این رو، لازم است فرد با گروهی بر اجرای قانون نظارت کنند و با به کارگیری ابزارهای لازم، زمینه اجرای آن را فراهم آورند و این امر همان حکومت و رهبری جامعه بوده که در طول تاریخ، با اشکال ساده و پیچیده در میان بشر معمول بوده است.
وی گفت: محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر نخستین دولت مکتبی پس از حاکمیت لیبرال‌ها بر کشور بودند و در آن دوره بحرانی که جنگ تحمیلی و دیگر توطئه‌های دشمن ر کشور را فراگرفته بود، نهایت تلاش خویش را صادقانه در خدمت به مردم و آرمان‌های مقدس انقلاب به کار بردند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: آنها لحظه‌ای از خط پویای امام راحل جدایی نیافتند تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند و از این رو خون سرخشان برای همیشه  پشتوانه این انقلاب و کردارشان الگوی همه دولتمردان پس از آن شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول