اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متولیان:

بعضی از سران فتنه میخواهند منافقانه برگردند

خبرگزاری فارس: معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: بعضی از سرانه فتنه میخواهند منافقانه به صحنه برگردند و از منش و روش خود توبه نمیکنند.

بعضی از سران فتنه میخواهند منافقانه برگردند
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی متولیان شامگاه شنبه در همایش فدائیان ولایت و شب خاطره سردار سپاه اسلام شهید حاج محمود قلیپور در مسجد بادیالله این شهر اظهار داشت: مقام و موقعیت در نظام جمهوری اسلامی به نیت خدمت محترم است.
وی به ویژگیهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس به اعتقاد تمام کسانی که آن را درک کرده‌اند دوران طلایی نظام اسلامی محسوب میشود.
متولیان با بیان اینکه کسانی که در دوران دفاع مقدس حتی در شهرها حضور داشتند منش و روشی را پیشه خود کرده بودند که انسان به آنها غبطه میخورد، یادآور شد: رزمندگان اسلام برای اجرای فرمان منتظر امکانات نمیماندند و با رسیدن دستور بدون توجه به امکانات از جان مایه میگذاشتند.
فرمانده سپاه گیلان در سال 60، حداکثر بهره‌دهی و حداقل بهره‌مندی در هر پست و مقام را از دیگر ویژگیهای مسئولان در دوران دفاع مقدس توصیف کرد و گفت: جامعه با نهادینه شدن این فرهنگ سعادتمند شده و به بهشت تبدیل میشود.
وی با اشاره به دلاوریهای شهید محمود قلیپور رئیس ستاد لشگر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: حاج محمود بر قلب زیرمجموعه خود فرماندهی میکرد و یاران او با قلب و جان فرمان را اجرا میکردند.
متولیان از خود گذشتگی مسئولان را از دیگر ویژگیهای دوران دفاع مقدس برشمرد و خاطرنشان کرد: مسئولان در دوران دفاع مقدس از خود میگذشتند و با تمام وجود ماموریت‌ها را انجام میدادند.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تاکید براینکه تمام ویژگیهای مذکور در شخصیت شهید قلیپور وجود داشت، اضافه کرد: خدمت صادقانه و خالصانه درس‌های دفاع مقدس است.
وی حمایت بیدریغ از نماینده امام (ره) را از ویژگیهای شهید قلیپور خواند و ابراز داشت: شهید قلیپور بهترین و توانمندترین یاران خود را برای حفاظت از نماینده ولی فقیه در استان انتخاب کرده بود.
متولیان بر وحدت مسلمانان تاکید کرد و متذکر شد: بزرگان ما بر وحدت بین اهل سنت و شیعه اصرار دارند و پس از 30 سال از انقلاب اسلامی میبینیم کشورهای عربی مسلمان اهل سنت و شیعه از انقلاب اسلامی ایران تبعیت میکنند و حاصل جلوه‌های بزرگ امام (ره) و مقام معظم رهبری در حال بروز است.
فرمانده سپاه گیلان در سال 60 با بیان اینکه مردم کشورهای منطقه رو به اسلام آورده‌اند، افزود: مردم کشورهای منطقه قیام کرده‌اند و در حال پایین کشیدن جرثومه‌های فساد از حکومت‌ها هستند.
وی وحدت اهل سنت و شیعه را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و ابراز داشت: مقام معظم رهبری بر وحدت مردم تاکید دارند و حتی در دوران فتنه سال 88 جاذبه حداکثری و دافعه حداقلی را بیان فرمودند.
متولیان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری پس فتنه سال 88 اجازه برخورد با سرانه فتنه را ندادند، عنوان کرد: این بدبخت‌ها خودشان را از صحنه خارج میکنند و این موارد از نکته‌های ظریف است.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: در تاریخ 30 ساله جمهوری اسلامی کسی توسط نظام جمهوری اسلامی رانده نشده و افرادی مانند بنیصدر و بازرگان با به اجرا گذاشتند روش‌ها و منش‌هایی از جامعه رانده شدند و از مردم فاصله گرفتند.
وی ادامه داد: نظام اسلامی هنوز مهر و محبت خود را برای فریب خوردگان نگه‌داشته است و اگر این افراد توبه کنند نظام آنها را در آغوش میگیرد.
متولیان با بیان اینکه بعضی از سران فتنه میخواهند منافقانه برگردند، عنوان کرد: این افراد از رفتار خود توبه نمیکنند و دست از منش‌ها و روش‌های خود بر نداشته و میخواهند منافقانه عمل کنند.
معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اخلاص را عامل نجات تمام انسان‌ها توصیف کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس با اتحاد با دشمن جنگیدیم و در حال حاضر نیز باید باهم متحد باشیم.
وی خواستار تذکر مخلصانه به دیگران شد و اذعان داشت: وحدت رمز پیروزی است و این وحدت را باید در زندگی خود اعمال کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول