اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تویسرکان:

روز قدس روز تشخیص معتمدان از منافقان است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: روز قدس روز امتیازبخشی و تشخیص خوبی از بدی و تمیز افراد معتمد از منافق است.

روز قدس روز تشخیص معتمدان از منافقان است
به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، محمد مجید ارجمندی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس در تویسرکان با اشاره به اینکه خروش و خیزش جهان اسلام در روز قدس علیه غده سرطانی (اسرائیل) با اقدام تاریخی امام (ره) امروز کاملاً مشهود و محسوس است، اظهار داشت: موجودیت تمام اسلام در مقابل جهان کفر با حضور چشمگیر مردم همیشه در صحنه انقلاب همچون سال‌های قبل علیه ابرقدرت‌های استکبار و استعمار با قیام و خروشی خودجوش اعلام می‌شود.
وی با توجه به اینکه منطقه فلسطین منطقه‌ای سوق‌الجیشی است، گفت: با در نظر گرفتن اهمیت و ارزش این منطقه به عنوان نقطه محوری و شاهراه اتصالی در خاورمیانه می‌طلبد ملت ایران با اعتماد و همت راسخ جمعی همگام با جهان اسلام در راستای ویرانی پایه‌های سست و لرزان اسرائیل و قدرت‌های استکباری گام‌های خود را محکم‌تر سازند.
سرپرست فرمانداری تویسرکان روز جمعه را نمایش دفاع از مظلوم و جزء اصول دینی و معیارهای ایرانیان برشمرد و گفت: قدس به عنوان قبله اول مسلمانان و هویت جهان اسلام است که دفاع از ملت مظلوم فلسطین به مثابه مدافعان خط مقدم از تمدن و ملل اسلامی یک وظیفه دینی و انسانی است.
وی یادآور شد: نامگذاری روز قدس از سوی امام راحل به عنوان یک روز تاریخی و نمادین و نجات بخش مظلومان در دنیای اسلام نقطه عطفی بر آغاز جنبش‌ها و خودباوری‌های ملل اسلامی در برابر استکبار است.
ارجمندی تأکید کرد: تبلیغ و اطلاع‌رسانی چگونگی و چرایی مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین در مقابل هجوم‌های صهیونیسم در قالب دو جنگ 22 روزه و 33 غزه ابزاری کارآمد برای معرفی چهره واقعی اسرائیل غاصب در راهپیمایی روز قدس است.
وی تحولات و واکنش‌های جهانی در مورد جنگ غزه را مصداق مقبولیت و مشروعیت جهانی حماس و مقاومت خواند و خاطرنشان شد: صراحت بیان عملی جنگ 33 روزه سبب شد تا جهان اذعان کند که حماس دولت منتخب فلسطین و مقاومت تنها گزینه، برای حفظ آرمان‌های فلسطینیان است.
سرپرست فرمانداری تویسرکان اذعان داشت: تظاهرات مردم دنیا تأکیدی بر حمایت از مقاومت ملت فلسطین با لزوم در نظر گرفتن این آیتم به مثابه یک عنصر فعال و مؤثر در معادلات منطقه‌ای، بیانگر فراگیر شدن مقاومت است.
وی تلاش اسرائیل برای غصب و یهودی‌سازی قدس شریف را خیالی خام برشمرد و تصریح کرد: ملت‌ها و دولت‌های مسلمان با اتحاد و همدلی باید به وظیفه خطیرشان در مقابل این توطئه صهیونیسم عمل کنند.
ارجمندی با اشاره به اینکه واژه قدس مواجهه با اشغالگری و مبارزه با ظلم را در ذهن‌ها متبادر می‌کند، گفت: همان طور که ملت ایران قیام کرد و بینی مستکبرین را به خاک مالید تمام ملت‌ها نیز با قیام و خیزش ملی می‌توانند این جرثومه‌های فساد را به زباله‌دان‌ها بریزند.
مراسم با شکوه روز قدس همزمان با سراسر کشور ساعت 11 صبح روز جمعه از محل میدان فرشید با تجمع دانش‌آموزان و دانشجویان همگام با همه آحاد مردمی آغاز و راهپیمایان در پایان در میدان آزادی تجمع و پس از ایراد قطعنامه به امامت امام جمعه شهرستان تویسرکان محمد علی ارزنده در مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول